سه‌شنبه 1 خرداد 1403

جهاد کشاورزی بی خیال آشفته بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جهاد کشاورزی بی خیال آشفته بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

بی خیالی مسئولان در آشفته بازار مرغ گرم باعث شد تا مرغ منجمد هم از سفره کهگیلویه و بویراحمدی ها پر بکشد و سر کسی برای کمبود آن درد نکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شعار های پر تمتراق جهاد کشاورزی در تولید مرغ خیلی زود رنگ و لعابش را نشان داد تا روزانه شاهد افزایش گلایه شهروندان شهر های مختلف استان به دلیل گرانی قیمت مرغ گرم و نبود مرغ منجمد باشیم.

افزایش افسار گسیخته قیمت گوشت قرمز ظرف دو سال گذشته باعث شد تا مردم برای تامین نیازخود به خرید گوشت سفید روی بیاورند. با اینحال رشد قیمت مرغ گرم در ماه‌های اخیر باعث روی آوری به خرید مرغ منجمد شد و در حالی که مردم مرغ گرم را در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با قیمتی بالا می خرند متاسفانه مرغ منجمد هم دست نیافتی شده است.

حکایت بی سرو سامان مرغ در استان مقصر اصلیش متولی آن یعنی جهاد کشاورزی بوده و باید کلاف سردرگم این آشفته بازار را باز کند.

مسئولان جهاد کشاورزی مدعی تولید مناسب مرغ در استان و رفع کمبودها هستند اما بازار حرف دیگری را به کرسی نشانده و از عدم توزیع مرغ منجمد و گرانی مرغ گرم حکایت دارد.

مخاطبان این رسانه در تماس با ما از ناتوانی جهاد کشاورزی استان در تامین مرغ بازار می گویند و اظهار دارند: پدال ترمزی برای کاهش قیمت مرغ آن هم در استان کهگیلویه وبویراحمد نیست، استانی که در سال های نچندان دور در تولید گوشت سفید و قرمز حرف برای گفتن داشت ولی امروز کاسه تهی نبود مرغ را فریاد می زند.

امید است مسئولان نسبت به توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار اهتمام داشته و برای کاهش قیمت مرغ گرم و تولید تلاش کنند.

انتهای پیام /