سه‌شنبه 1 خرداد 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

خبرگزاری مهر

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام همسان سازی حقوق بازنشستگان باید هر چه سریع‌تر اجرا شود.

خبرگزاری دانا

آیت الله عبادی با انتقاد از خروج روان آب‌های استان به سمت افغانستان، گفت: در این شرایط حساس کشور، استقلال ما بستگی به این دارد که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح یک قطره آب هدر نرود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور از تعیین و ابلاغ قیمت مصوب قند و شکر از سوی دولت خبر داد و گفت: با توجه به نرخ تعیین شده باید هر کیلوگرم شکر و قند با نرخ‌های مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اطمینان وزیر جهاد کشاورزی و رییس بانک مرکزی برای تامین نهاده دامی واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان گزارش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس گفت: تورم و گرانی در حال شکستن کمر بسیاری از مردم است، قرار نبود مردمی سازی یارانه ها با این حجم از تورم غیرقابل انکار برابر باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس گفت که در زمان همه گیری کرونا، تمامی ارکان دولت وقت به کمک وزارت بهداشت رسیدند امروز نیز وزارت جهاد کشاورزی نیازمند کمک تمامی ارکان دولت برای تامین کالای اساسی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت یارانه کشت محصولات کشاورزی بلاعوض به کشاورزان خبر داد.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه دو روزه محصولات فناوری‌های خوراک دام، طیور و آبزیان در خانه نوآوری و فناوری ایران امروز آغاز به کار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم که 400 قلم کالا افزایش قیمت داشته اند و فشار روی دوش کارمندان، کارگران، بازنشستگان و اقشار آسیب پذیر بیشتر شده ... 2 هفته تمام در حوزه انتخابیه بودیم و صدای مردم را شنیدیم

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برنامه تقویت کسب و کار و معیشت مرزنشینان در خوزستان در هشت شهرستان مرزی استان عملیاتی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: تحلیل قیمتی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم لاشه گوشت قرمز با جو کیلویی 12 هزار تومان و سویای 17 هزار تومانی باید 110 هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد، اما این محصول با قیمت‌هایی بیش از این نرخ عرضه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار هرمزگان در حکمی عادل شهرزاد را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - مدیرجهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: در فصل برداشت زردآلو از هر هکتار باغ های این شهرستان 18 تن زردآلو از انواع نوری، باغچه نبات و تخم مرغی برداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت و توضیحاتی درباره تصمیم دولت پیرامون حقوق بازنشستگان ارائه کرد.