دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از برگزاری جلسه با وزرا به صورت غیرعلنی، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که 400 قلم کالا افزایش قیمت داشته اند و فشار روی دوش کارمندان، کارگران، بازنشستگان و اقشار آسیب پذیر بیشتر شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: صادرات فلفل تولیدی در گلخانه‌های استان زنجان از طریق گلخانه‌داران استان اصفهان و همدان به روسیه انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

محمد‌رضا عباسی گفت: در استان کرمانشاه به میزان کافی برنج، شکر، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام اساسی موجود است و مشکلی از نظر تامین کالاهای اساسی وجود ندارد‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: تحلیل قیمتی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم لاشه گوشت قرمز با جو کیلویی 12 هزار تومان و سویای 17 هزار تومانی باید به طور میانگین 110 هزار تومان باشد، اما این محصول با قیمت‌هایی بیش از این نرخ عرضه می‌شود.

خبرگزاری دانا

عطاءالله ابراهیمی گفت: هدف اصلی طرح تجهیز نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان ساماندهی بیشتر بر روی نحوه پخت و کیفیت نان، جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس گفت: نتیجه این جلسه، متعاقبا، اعلام خواهد شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار هفتگی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی امروز مجلس دولت ساز و کار لازم را برای تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی در نظر گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند که مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات مصمم است تا بتوانیم صدای مردم در حل مشکلاتشان باشیم.

خبرگزاری تسنیم

تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند که مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات مصمم است تا بتوانیم صدای مردم در حل مشکلاتشان باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف گفت: مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا صدای مردم بر رسیدگی به مشکلات بوده و راه‌های حل مشکلات را پیدا کند.