پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

جورج بوش

جورج بوش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به تازگی ویدیویی از یک سخنرانی قدیمی جو بایدن در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته که در آن پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2020 از دنیا خواهد رفت! این همان سالی است که او در انتخابات ریاست‌جمهوری در مقابل دونالد ترامپ شرکت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بدون روحیه جهادی، در فهم صحنه یا رفتار تبلیغاتی، خطا رخ می‌دهد، اما عنصر مجاهدت در کنار نگاه و کار علمی، تأثیر تبلیغ را تضمین می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

دولت بایدن اوایل ماه گذشته میلادی تمایل آمریکا برای برگشت به بونسکو را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

نشریه وال‌استریت ژورنال اعلام کرد آمریکا پس از 5 سال دیروز سه‌شنبه رسما به سازمان آموزشی، علمی، و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) برگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌خواست با نقشه‌ای که به ثمر نرسید، به ایران حمله کند. حالا همان نقشه می‌تواند او را به زندان بیاندازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌خواست با نقشه‌ای که به ثمر نرسید، به ایران حمله کند. حالا همان نقشه می‌تواند او را به زندان بیاندازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ اوکراین، جنگی فرسایشی است که در آن تصرف و حفظ سرزمین در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

خبرگزاری مهر

جنایات‌های حقوق بشری آمریکا از همه جنایت‌های بزرگترین و وحشی‌ترین خونریزان تاریخ بیشتر است، هر چند آن‌ها با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای مسلط خود بر جهان همواره به دنبال تحریف تاریخ هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان کوشیدند با لفاظی و کمک گرفتن از عبارات و واژگانی نظیر کودتا، نظام سیاسی در روسیه را نالایق، دیکتاتوری و فاقد خصیصه‌های لازم برای حکمرانی متناسب با خواست عموم مردم جلوه بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه آمریکا فروش 611 میلیون دلاری و بالقوه چهار پهپاد ریپر ام‌کیو -9 ای و تجهیزات مربوطه‌اش به هلند را تایید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سابق وکلای مدافع صدام در بخش جدیدی از گفت‌وگو با برنامه «حافظه سیاسی» در شبکه العربیه اظهار کرد، پس از دفن جسد صدام، گفته می‌شود که جسدش به قبرستان دیگری منتقل شد زیرا یکی از لوله‌های آب روی قبر باز شده بود و آنها مجبور شدند آن را به مکان دیگری منتقل کنند و نه به دلایل دیگر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خلیل الدلیمی، رئیس سابق وکلای مدافع صدام در بخش جدیدی از گفت‌وگو با برنامه «حافظه سیاسی» در شبکه العربیه اظهار کرد، پس از دفن جسد صدام، گفته می‌شود که جسدش به قبرستان دیگری منتقل شد زیرا یکی از لوله‌های آب روی قبر باز شده بود و آنها مجبور شدند آن را به مکان دیگری منتقل کنند و نه به دلایل دیگر.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: چنین روزی در 23 خرداد سال 1388 محمود احمدی‌نژاد به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایران معرفی شد و دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش را آغاز کرد؛ دوره‌ای که در حوزه سیاست‌خارجی، مهم‌ترین پرونده ایران، مناقشه هسته‌ای با غرب بود. محمود احمدی‌نژاد پس از ابوالحسن بنی‌صدر مورد انتقادترین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که هیچ گروه و جناحی حاضر نیست مسئولیت اتفاقات دوران او را برعهده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چنین روزی در 23 خرداد سال 1388 محمود احمدی‌نژاد به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایران معرفی شد و دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش را آغاز کرد؛ دوره‌ای که در حوزه سیاست‌خارجی، مهم‌ترین پرونده ایران، مناقشه هسته‌ای با غرب بود. محمود احمدی‌نژاد پس از ابوالحسن بنی‌صدر مورد انتقادترین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که هیچ گروه و جناحی حاضر نیست مسئولیت اتفاقات دوران او را برعهده بگیرد.