دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال 1401 گفت: بیش از 5 میلیون بسته معیشتی داده شد، 4000 آزادسازی زندانی و اهدای 32000 سری جهیزیه را داشته‌ایم.

خبرگزاری مهر

اهواز - استاندار خوزستان گفت: از مدیریت بانک‌ها انتظار می‌رود ارتباط دوسویه با صنعت و مسکن برقرار کنند و برای تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصلاح قانون بسیج سازندگی را هر چه زودتر در دستورکار خود قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط سرد و پرتنش اسرائیل و ایالات متحده، دو بازیگر را تحت تاثیر قرار داده است. آمریکایی ها امروز نگران گام بعدی اسرائیل در ارتباط با برنامه هسته ای ایران هستند و درباره آنچه در سر «بی بی» می گذرد، اطمینان چندانی ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاع رسانی معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی زاهدان از رهایی گروگان 12 ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان "زاهدان" و دستگیری 3 گروگانگیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

دامغان - فرمانده انتظامی دامغان از شناسایی و دستگیری عوامل درگیری و چاقو کشی در پارک ملت این شهرستان خبر داد و گفت: چهار نفر اتباع خارجه در این ماجرا دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان 12 ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری 3 گروگانگیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم‌ترین ویژگی محله شکیب که ساکنان آن همواره به آن مباهات کرده‌اند، همجواری با محله اصیل و آزاده‌پرور دولاب بوده است. حق مسلم، مردمی که به ارزش‌های دینی خود بیش از بقیه زوایای زندگی اهمیت می‌دهند و همسایگی با دولاب، مهد علم و تدین را باعث افتخار خود می‌دانند، در هر گوشه و کنار محله شکیب که ساکن شدند، به احداث پایگاه‌های مذهبی همت گمارده و از فضای معنوی آن بهره‌ها برده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اهالی محله شکیب قبرستان ارامنه را خوب می‌شناسند. گورستانی واقع در جنوب خیابان شهید تاجری که متجاوز از 150سال از اولین تدفینی که در آن صورت گرفته می‌گذرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر دو روزه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به سوریه روز گذشته پایان یافت. سفری که رئیس‌جمهور از آن به عنوان نقطه عطفی در گسترش روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی ایران و سوریه یادکرد. رئیسی روز چهارشنبه پس از 13سال به سوریه سفر کرد و در جریان سفرش به این کشور 14قرارداد که اکثر آنها اقتصادی بودند با دمشق منعقد شد. همچنین در جریان این سفر برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت میان دو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محله‌ها در قدیم به مراتب کوچک‌تر از امروز بودند و مردم سعی داشتند تا در دایره کوچک‌تری نسبت به خانه‌سازی اقدام کنند، به همین علت در قالب یک یا 2 خیابان معرفی می‌شدند. این کار باعث می‌شد در صورت کشیدن کابل‌های برق یا آسفالت شدن خیابان همه اهل محل از امکانات آن بهره‌مند شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات کشورمان گفت: ایران که جزو 10 کشور توانمند در ساخت و پرتاب ماهواره در دنیا هست، به طرف سوری در ساخت ماهواره کمک می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران که جزو 10 کشور توانمند در ساخت و پرتاب ماهواره در دنیا هست به طرف سوری در ساخت ماهواره مورد نیاز در حوزه ارتباطات کمک می کند.

وب‌گاه فرارو

با استناد به گفته قدیمی‌ها؛ محله شکیب درسال‌های 1330 تا 1332 درمیان باغ‌های بزرگ پرورش گل و گیاه متولد شد. خانه‌های این محله در خیابانی که بعد‌ها به نام حاج «اصغر جبار» یکی از ملاکان بنام این محله نامگذاری شد، ساخته شدند؛ یعنی‌شهید صالحی امروزی.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دو رئیس جمهور گفتگوهای عمیقی انجام دادند که تمرکز آن بر راه‌های توسعه و تقویت روابط دوجانبه براساس روابط برادرانه و استراتژیک میان دو کشور و هم‌چنین آخرین تحولات در منطقه و شرایط جهانی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در پایان سفر رسمی دو روزه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این کشور که به دعوت بشار اسد رئیس جمهور سوریه انجام شد، بیانیه مشترکی منتشر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است: در پاسخ به دعوت رسمی از سوی جناب آقای دکتر بشار اسد، رئیس جمهوری عربی سوریه، جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران،...