سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار داشت: پیش از سفر ما به یزد هیئت‌های مختلفی به این استان اعزام شده و نظرات مختلف درباره مشکلات یزد و راهکارهای رفع آنها را جمع‌آوری کرده‌اند و امیدواریم با این اطلاعات بتوانیم آنچه را دغدغه مردم این استان است، پیگیری و برای رفع آنها به تصمیم برسیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 80 درصد از بازداشت‌شدگان پس از انتقال به مراکز نگهداری و پس از صحبت و گفتگو، نسبت به شرایط کشور و کلان پروژه دشمن برای آشوب در ایران، پس از حضور خانواده و امضای برگه تعهدنامه آزاد شدند.

وب‌گاه گسترش

کارشناسان معتقدند، تغییرات آب و هوایی بسته به میزان و شدت آن می‌تواند، اثرات ناگهانی و جبران‌ناپذیری در حوزه سلامت به‌بار بیاورد و منجر به شیوع پاندمی‌های عفونی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علیرغم بارش برف و باران هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 120 یعنی بازه ناسالم قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چین روز سه‌شنبه صدور روادید کوتاه‌مدت به مسافران از مبدا کره جنوبی و ژاپن را در واکنش به اقدام اخیر آن‌ها علیه مسافران از مقصد چین به حالت تعلیق درآورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل منابع فیزیکی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت فرسودگی و ایمنی بیمارستان‌های کشور، تأمین اعتبار را چالش اصلی ایمن‌سازی بیمارستان‌ها دانست و گفت: جایگزین کردن 50 هزار تخت بیمارستانی فرسوده فعلی، بیش از 150 هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد.

وب‌گاه گسترش

به‌منظور پیش‌بینی وضعیت صنعت خودرو در کشور لازم است چالش‌های موجود در این صنعت، شناسایی و بررسی شوند، چراکه برآیند این بررسی تعیین می‌کند در نهایت صنعت خودرو مسیر کنونی را ادامه دهد یا در تلاش برای بهبود وضعیت خود، راه‌های دیگری را امتحان کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت خارجه آمریکا حدود هشت سال پیش، شرایط جدید و ویژه‌ای را برای دادن گرین‌کارت این کشور به هنرمندان، ورزشکاران و افراد ثروتمند ایرانی ایجاد کرد و موجی از مهاجرت عوامل سینمای ایران به آمریکا آغازشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنی گانتس وزیر جنگ پیشین رژیم موقت صهیونیستی امروز دوشنبه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به شدت حمله کرد و هشدار داد که شیوه و کابینه وی، بر آینده این رژیم تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به سیدابراهیم رئیسی خواستار رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته 135 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه دو نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

آلودگی این روز‌های هوای تهران، نگاه‌ها را به سمت منبع این آلودگی و آلاینده‌ها جلب کرده است. خودرو‌های فرسوده یکی از مقصران اصلی آلودگی هوای پایتخت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در نامه به رئیسی درباره رفع فیلتر شبکه های اجتماعی نوشت: فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نه تنها اثر چندانی بر جلوگیری از آشوب و بازگشت آرامش به جامعه ندارد بلکه تداوم مسدود ماندن آنها، راه را برای دخالت گروه‌های تروریستی ذکر شده باز می‌کند. کما اینکه در 40 روز ابتدایی این اعتراضات نیز به خوبی ناکارآمدی فیلترینگ مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

اواخر هفته گذشته، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به شورای رقابت، اعلام کردند شیوه فعلی عرضه خودرو در بورس کالا، ضدرقابتی است و به‌دلیل ایجاد سفته‌بازی و نوسانات غیرموجه در معاملات، عرضه از این طریق باید متوقف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یکی از مقامات بهداشتی چین اعلام کرد که تقریبا 90 درصد از مردم در سومین استان پرجمعیت این کشور در حال حاضر به کووید19 مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با دستور وزیر کشور نشستی در ایران برگزار شده تا کمیته حقیقت‌یاب ایران برای بررسی نقش بیگانگان در اغتشاشات و اعمال خسارت‌ها و هزینه‌ها به ملت ایران بررسی شود.