سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته پیاز در صدر افزایش قیمت بازار میوه و صیفی قرار گرفته بود، اما مشاهدات اخیر حاکی از آن است که حالا موز نوسانات قیمتی بیشتری را تجربه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله سیدحسن عاملی، عضو مجلس خبرگان رهبری از اینکه خبرگزاری‌های خارجی هنگام پخش گزارش از ایران، عمداً مکان‌های نامناسبی را برای ضبط گزارش‌های خود انتخاب می‌کنند انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک فعال میراث فرهنگی از تخریب "گوردخمه ساسانی" در فیروزآباد فارس توسط حفاران غیرمجاز و جویندگان گنج خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اروپایی، تقریبا جوان، مطرح، روزمه‌دار، سازگار با شرایط ایران و کاریزماتیک؛ باید منتظر اوایل اسفند ماند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از سه سال گذشته و شروع کرونا، بسیاری از ما رفتارهای وسواسی شدیدی از خود نشان می‌دادیم، مثل شست و شوی مداوم دست‌ها و یا شست و شوی مواد خریداری شده از بیرون؛ آیا تشخیص وسواس بر روی این رفتار ها که در شرایط خاص به وجود آمد صحیح است و آیا ادامه این روند در افراد منجر به رفتار وسواس به شکل مزمن خواهد شد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

متوسط قیمت کالاهای خوراکی و اساسی طی دیماه امسال منتشر شد. در گروه سبزیجات و حبوبات، بیش‌ترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به «پیاز» با 43.9 درصد، «بادمجان» با 29.5 درصد و «کدو سبز» با 16.3 درصد است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دیشب یک جنگنده بر فراز آسمان تهران دیده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد. متن پیام بدین شرح است: یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ الله بِأَفوَاهِهِم وَاللهُ مُتِمُ نُورِهِ وَلَوکَرِهَ الکَافِرُونَ. (صف 8) بار دیگر جولان جنون و سفاهت و جهالت، از آتشگاه شیطان صفتان عالم و در سایه‌ی پرنکبت حامیان تاریک اندیش دنیای غرب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، خبرنگار شبکه عبری «رشت کان» از شهادت یک شهروند سوری و زخمی شدن یک نفر دیگر بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم اشغالگر در مرز جولان اشغالی سوریه خبر داد. بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر نیز با اشاره به این حادثه مدعی شد که نیروهایش دو فرد مسلح را که از طرف خاک سوریه از خط مرزی عبور کرده و به دیوار حائل...

وب‌گاه 55 آنلاین

«دیوید سارانگا» مدیر دفتر دیپلماسی دیجیتال وزارت امور خارجه اسراییل: به نظر می‌رسد ایرانی‌هایی که تشنه اطلاعات هستند، آنچه را که ما ارایه می‌دهیم می‌خواهند: از آغاز اعتراض‌ها، فعالیت حساب فارسی اسراییل به شدت افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: شاید افزایش مبلغ وام ازدواج در ابتدا به سود زوج‌های متقاضی به نظر برسد اما بررسی دقیق‌تر ابعاد مختلف این موضوع، می‌تواند آن را به یک مانع جدید برای دریافت وام ازدواج تبدیل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساکنان سرزمین‌های اشغالی امروز (شنبه) بار دیگر در تل‌آویو و حیفا تجمع کرده و علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار خودروی ایران سانتافه است. اگر بخواهید نسخه صفر کیلومتر سانتافه را خریداری کنید باید بین 4.5 الی 5 میلیارد تومان هزینه کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک روز پس از اوج گرفتن اعتراضات ماه گذشته در شهر‌های جنوبی اردن در واکنش به گران شدن قیمت سوخت که منجر به کشته شدن معاون رئیس پلیس ومجروح شدن 49 نیروی امنیتی شد، آرامش شکننده به مناطق جنوبی اردن بازگشته است. منابع رسانه‌ای اردن، اما اعلام کردند با توجه به فراخوان گروه‌های مختلف برای تداوم اعتراضات، احتمال تشدید اعتراضات وجود خواهد شد. اقتصاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس ستاد معاینه فنی کشور گفت: باید خودروهای جدید با 3 سال کار کرد را واردکشور کنیم و آن‌ها جایگزین خودروهای فرسوده شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع آلایندگی و ایمنی برای مراکز معاینه فنی بسیار مهم است، زیرا باعث ایجاد حادثه می‌شود و هموطنان بی‌گناه در شهر‌ها کشته می‌شوند که نام آن مرگ خاموش است.