سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

سهراب انبارکی، رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در نشست بررسی اقدامات ضد حقوق بشری نظام سلطه با محوریت پرونده حمید نوری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما در جمع حقوقدانان انقلابی هستیم. امروز شاهد اقدامات دو گانه نظام سلطه در حوزه حقوق بشر هستیم. وی ادامه داد: هیچ یک از مدعیان حقوق بشر نظام سلطه درخصوص کشور‌های شیخ نشین خلیج فارس که تا کنون حتی یک انتخاب برگزار نکرده اند، حرفی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

الهیان گفت: کمیته حقیقت یاب که غربی‌ها برای ایران مشخص کردند در واقع کمیته مستند سازی دروغ‌ها علیه ایران است.

وب‌گاه فرارو

در دو سالی که کرونا در کشور جولان می‌داد، آمار عمل‌های زیبایی نیز به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده بود. قرنطینه‌ها و حذف عمل‌های غیرضروری از لیست عمل‌های بیمارستان‌ها سبب شد این آمار کمتر شود، اما وقتی کرونا فروکش کرد دوباره اقبال به این عمل‌ها در بین مردم افزایش پیدا کرد. یعنی دیگر نگرانی‌ها برای ابتلا به بیماری وجود نداشت و این سبب شد که مردم دوباره به سمت انجام عمل‌های زیبایی...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل نهاد در ویژه‌برنامه «عقیق سرخ» گفت: کسانی که با شهید سلیمانی کار می‌کردند، می‌گویند، او قبل از میدان، بر قلوب و نفوس نیروهایش مسلط شده بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

شاهنامه حماسه‌ای عظیم از فرودسی و از شاهکارهای ادبی ایران و جهان است. خواندن داستان‌های کوتاه با هر موضوعی دلنشین خواهد بود و وقتی این داستان‌ها، داستان شاهنامه باشد، خواننده را با فرهنگ پهلوانی و پیشینه پرافتخار ایران آشنا می‌کند

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارشات به‌دست‌آمده طی روزهای اخیر بیانگر این است که حجم خروج اسکناس ارز از کشور افزایش قابل‌ملاحظه‌ای یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی رمضانی گفت: حاج قاسم قبل از میدان، بر قلوب و نفوس نیرو‌های تحت امرش مسلط شده بود و بر قلب‌ها فرماندهی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خطیب جمعه مشهد گفت: مسئله ارز امروز همه را دغدغه‌مند کرده است؛ متأسفانه دشمن بیشتر دارد با عملیات روانی مردم ما را ناامید می‌کند، تمام نقش دلار و ارز در اقتصاد ما بین 20 تا 25 درصد است. وی افزود: آنچه به اقتصاد و معیشت ما مربوط است، نوسان این قمت ارز چندان اهمیت ندارد

وب‌گاه عصر ایران

اروپا در انرژی و مواد غذایی در بدترین وضعیت به سر می‌برد، اما ما در تولید مواد غذایی به خودکفایی رسیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی گفت: باید مراقبت کنیم که مردم ناامید نشوند، اگر لطف پروردگار را ندادیده بگیریم؛ خدا هست، خدا با همه قدرت و ثروتش هنوز بالای سر ما هست و ما در همه زندگی امیدمان به این خدا باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم‌الهدی گفت: مسئله ارز امروز همه را دغدغه‌مند کرده است؛ متأسفانه دشمن بیشتر دارد با عملیات روانی مردم ما را ناامید می‌کند، تمام نقش دلار و ارز در اقتصاد ما بین 20 تا 25 درصد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم الهدی گفت: باید مراقبت کنیم که مردم ناامید نشوند، اگر لطف پروردگار را ندادیده بگیریم؛ خدا هست، خدا با همه قدرت و ثروتش هنوز بالای سر ما هست و ما در همه زندگی امیدمان به این خدا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برخلاف تعهدی که رییس جمهور داشتند متأسفانه علیرغم اینکه از شرایط ملتهب خارج شدیم هنوز این پلتفرم‌ها فیلتر هستند و جالب این است که خود مسئولان دولتی نه نتها از آن استفاده می‌کنند، بلکه تیک آبی هم می‌گیرند. لذا آن چیزی که برای مسئولان شهد و عسل شده، برای مردم زهرهلاهل شده است! طبیعتا این دوگانگی پذیرفتنی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین انتظامی استان سمنان گفت: بیش از 123 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و کرمان کشف شد.