سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: جولان آنارشی حاکم بر عرصه سیاست این روزها و عنوان شدن واگذاری وکالت از طرف رضا پهلوی ضرب المثل «آب وقتی سر بالا میره قورباغه ابوعطا میخونه.» را تداعی می کند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از جنجالی ترین و پر هیجان ترین دربی های تاریخ قبل از دقیقه 90به پایان رسید، نبردی که هواداران را در ورزشگاه به مرز جنون رسانده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی ها نشان می دهد که موضع گیری های سیاسی و هجمه فضای منفی رسانه ای بین المللی علیه ایران همزمان با افزایش قیمت دلار شتاب گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها از اقدام بی‌خردانه اخیر خود پشیمان خواهند شد، گفت: مجلس در نشست فردای خود دیگر به محکومیت صرف این اقدام اکتفا نمی‌کند و تصمیمی اجرایی خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

کتاب «جولان جوانمرد» نوشته محمدعلی زمانیان و محمدمهدی رحیمی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدحسن نصرالله گفت: امروز لبنان از امنیت خوبی برخوردار است و این مسئله می‌تواند در رشد اقتصادی مؤثر باشد. نفت و گاز هم ثروت هنگفتی برای لبنان است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

مهدی طغیانی - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

وب‌گاه گسترش

علیرضا مهدیه - کارشناس و فعال معدن

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عرضه گوشت قرمز در کشور از هر جهت نزولی بوده است. داده ها نشان می دهد در آذر ماه کمترین سطح عرضه گوشت قرمز در هشت ماه اخیر به ثبت رسیده است. برخی معتقدند این افت درج شده در عرضه گوشت قرمز از حیث سالانه و ماهانه، می تواند عامل مهمی در افزایش تورم این کالا در مقاطع اخیر باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خودروسازان 40 سال است به مردم می گویند در شرایط حساسی هستند ولی این شرایط چه زمانی قرار است اصلاح شود، هنوز مشخص نیست.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات راه یار به تازگی دو عنوان کتاب «خون می‌گذشت» و «جولان جوانمرد» را با نگاهی به فراز و فرود تاریخ انقلاب از زاویه تاریخ شفاهی منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویر پیشانی پینه‌بسته یک جاسوس، نقل جنجالی این روزهاست. خیلی هم این تصاویر بی‌سابقه نیست؛ از کلاهی و کشمیری تا مهدی هاشمی در بیت منتظری تا این اواخر در میان محکومان فساد اقتصادی و جاسوسی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه شهرداری تهران نوشت: در نسبت پیشانی پینه‌بسته و هر نماد مذهبی دیگری مثل یقه‌بسته و تسبیح و انگشتر با پروژه نفوذ و نفاق، چند نکته کلیدی قابل طرح است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انهدام شبکه قاچاق سلاح در سردشت گفت: از این شبکه هفت قبضه سلاح کشف شد.