سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

رئیس جمهوری گفت: امروز در شهرستان بهارستان مردم در حال تولید هستند و این افتخاری برای شهرستان است که در حوزه کیف و کفش، صنایع چوبی و فلزی فعالیت می کنند، آمارها نشان می دهد نه فقط مردان بلکه بانوان نیز صنایع دستی را در این منطقه پیشه خود کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم ایران هم در 40 سال گذشته و هم در ایام اخیر ثابت کردند که پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و ما جلوه‌های اقتدار و افتخار را در این چند ماه مشاهده کردیم و مردم نشان دادند که اجازه نمی‌دهند که دشمنان برای ملت ایران فتنه و توطئه کرده و کشور عرصه جولان دشمنان انقلاب اسلامی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییسی با بیان این‌که «مشی من رفتن به میان مردم و شنیدن سخنان آنان است»، تاکید کرد: باید به میان مردم رفت و سخنان آنان را شنید و این افتخار من است که در بین مردم باشم و سخنان و مطالبات آنان را بشنوم.

وب‌گاه فرارو

رئیسی گفت: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس‌جمهور با بیان این‌که «بنای دولت در حوزه های مختلف آن است که دست افراد سودجو را از بیت المال قطع کنیم» در عین حال خاطرنشان کرد که ما خودمان را برای شنیدن هر حرفی آماده کرده ایم اما از در انصاف نقد کنید.

خبرگزاری تسنیم

ناصر امین‌زاده با طرح این سؤال که "چرا برخی شبکه‌های اجتماعی عکس، اسم و کامنت‌های مربوط به سردار سلیمانی را سانسور می‌کنند؟" نوشت: شهادت حاج قاسم پایان راهش نبود بلکه آغاز مکتبش بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام گمرک، در هشت ماهه امسال کمتر از 600 تن محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست و مو وارد کشور شده که در نهایت بسیار کمتر از چیزی است که در بازار عرضه می‌شود و این در حالی است که واردات تعداد زیادی از این اقلام از قبیل کرم و صابون ممنوع است که به گفته مسئولان مربوطه، مبدأ ورود آنها مناطق آزاد یا قاچاق هستند یا اینکه به صورت فله وارد کشور شده و با برندهای مختلف خارجی بسته‌بندی...

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: افزایش نرخ ارز باعث شده که خط اقتصادی بودن خودروها بالاتر بیاید، بنابراین طبیعی است که الان خودرو 10، 12 هزار دلاری را هم نتوانیم خودرو اقتصادی بگوییم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایلی کوهن» وزیر امورخارجه جدید رژیم‌صهیونیستی روز گذشته (سه‌شنبه، 13دی) با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود تلفنی گفت‌وگو کرد. دو طرف درباره برخی مسائل دوجانبه و منطقه‌ای صحبت کردند.

خبرگزاری دانا

جولان سگ‌های‌ولگرد درحالی مدت‌هاست بلای جان شهروندان "نیمروزی" شده که والدین از احتمال خطر سگ‌گزیدگی فرزندان خود در استرس و اضطراب بسر می‌برند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قاتلان آرمان علی‌وردی یا حافظان امنیت؛ کدامیک "مردم" هستند؟! این سؤالی است که همه ما باید به آن پاسخ بدهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واردات انواع کرم و صابون و بسیاری از محصولات آرایشی ممنوع و صفر بوده است اما در بازار مصرف شاهد عرضه بسیاری از این محصولات با برندهای خارجی هستیم که به گفته مسئولان مربوطه، مبدأ ورود آنها مناطق آزاد یا قاچاق هستند یا اینکه به صورت فله وارد کشور شده و با برندهای مختلف خارجی بسته‌بندی و در بازار عرضه می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

طبق یک بررسی و گزارش رسمی، پارلمان انگلیس مورد هجوم موش‌های عظیم‌الجثه‌ای قرار گرفته که از تله فرار می‌کنند و در برابر طعمه مصون هستند!