سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه فرارو

دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در 3 لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی 144 روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود 100 نفر (61 روانشناس‌نما و 32 صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل 30 نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ملکان در مجلس خطاب به وزیر صمت، گفت: از جولان بورس‌بازان در خصوص فروش خودرو جلوگیری کنید و کیفیت خودرو را افزایش دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: 12 هزار پیج مشاوره و روانشناسی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که اکثر آنها متعلق به افرادی است که یا روانشناس نیستند، یا مجوز ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: 12 هزار پیج مشاوره و روانشناسی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که اکثر آنها متعلق به افرادی است که یا روانشناس نیستند، یا مجوز ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه حامی دولت مواضع فلاحت پیشه درباره دیپلماسی دولت را زیر ذره بین برده است.

خبرگزاری مهر

تبریز - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده‌های بانک‌های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی گرفته شود.

وب‌گاه فرارو

خیلی زود دومین سالگرد از دست رفتن مهرداد میناوند ستاره بزرگ فوتبال ایران فرا رسید، ستاره ای که اواخر عمرش آبی ها را هم در کنار خود دید.

وب‌گاه ورزش سه

خیلی زود دومین سالگرد از دست رفتن مهرداد میناوند ستاره بزرگ فوتبال ایران فرا رسید، ستاره ای که اواخر عمرش آبی ها را هم در کنار خود دید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت جدید میوه و سبزیجات اعلام شد. در این میان، قیمت پیاز و فلفل دلمه همچنان روند افزایشی دارد. هر کیلو پیاز قرمز در میوه‌فروشی‌های سطح شهر 30 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

خبرگزاری تسنیم

تعطیلات پیاپی مدارس باعث از دست رفتن ماهیت و کارکرد مدرسه و به بیانی دیگر موجب "مرگ مدرسه" می‌شود و در واقع، تعطیلات این چنینی موجب قتل غیرعمدی مدرسه است.

وب‌گاه گسترش

فعالان صنعت لوازم‌خانگی معتقدند ممنوعیت واردات لوازم‌خانگی، توانست به رشد تولید این بخش کمک شایانی کند.

خبرگزاری مهر

شورای رقابت که سال‌ها وظیفه قیمت گذاری دستوری را داشته هیچ گاه نتوانسته چالش‌های صنعت خودروسازی را حل کند و حال نیز بر ادامه راه غلط پافشاری می کند.

وب‌گاه فرارو

تهرانی‌ها طی 32روز اول زمستان، 21روز «هوای‌سمی» تنفس کردند. در غیاب سیاست‌های مهارکننده این بحران، سه گانه «ضعف حمل‌ونقل عمومی»، «اجبار به استفاده از خودروی شخصی برای ترددهای شغلی» و «برودت هوا» باعث افزایش شدید «ذرات معلق» در هوا شده است. نتایج چهار مطالعه پزشکی نشان می‌دهد، «ماندگاری آلودگی» در تهران، همبستگی گسترده با افزایش مرگ‌ومیر دارد. 15درصد از مرگ‌های سال96 پایتخت - سالی با...

وب‌گاه عصر ایران

جمعی از مسئولان، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی، را واکنشی کینه‌توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی در پی دشمنان دانستند.‌

وب‌گاه ورزش سه

مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی استقلال یکی از دلایل افت این تیم در هفته های اخیر و در نهایت عقب ماندن از کورس قهرمانی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: باوجود رام بودن کرونا، رصدهای بهداشتی همچنان ادامه دارد و با بروز زمزمه‌های موج هشتم با سویه‌های جدید اُمیکرون نیز شدت گرفته‌اند؛ بر این اساس نیز طبق شکایات بهداشتی مردم، نانوایی‌ها به دلیل عدم رعایت بهداشت دست کارکنان‌شان، در صدر شکایات بهداشتی در هفته گذشته قرار گرفته‌اند.