سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد معاینه فنی کشور گفت: باید خودر‌وهای جدید با 3 سال کار کرد را واردکشور کنیم و آن‌ها جایگزین خودرو‌های فرسوده شوند.

وب‌گاه عصر ایران

میهمان سیاسی که خبر «یه قل و دوقل بازی کردن» وی درحاشیه همایش، جزو خبرهای سایت‌های خبری از همایش است، چه گلی می‌خواهد به سر جهان بزند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع از یک انفجار مهیب در قنیطره و در نزدیکی جولان اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد با انتقاد از برگزاری همایش زنان تاثیرگذار نوشت: اگر فرض را بر این بگذاریم که این همایش دست کم حدود 200 هزار یورو هزینه داشته است و هزینه هر یورو را 48 هزار تومان در نظر بگیریم، چه هزینه سنگینی برای «یک رخداد با نتیجه هیچ و پوچ» بر کشور تحمیل شده است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتماد نوشت: اگر فرض را بر این بگذاریم که این همایش زنان تاثیرگذار دست کم حدود 200 هزار یورو هزینه داشته است و هزینه هر یورو را 48 هزار تومان در نظر بگیریم، چه هزینه سنگینی برای «یک رخداد با نتیجه هیچ و پوچ» بر کشور تحمیل شده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

دعوت و هزینه کلان اعضای خانواده‌های حکام سابق کشورهایی که جایگاهی در جهان ندارند و دوستی با آنها تنها سبد هزینه‌ای ما را سنگین‌تر می‌سازد و خود این افراد نیز هیچ جایگاهی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و امور بشردوستانه همچون محیط زیست، خدمات امدادی، دانش و فناوری و... ندارند، چه توجیهی دارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آفتاب یزد نوشت: «هنوز کم نیستند سیاستمدارانی که حرف‌های جذابی می‌زنند اما برای افکار عمومی جذابیتی ندارند!»

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در هنگامه‌ای که کشور درگیر بحران شدید اقتصادی، فقر فزاینده، تورم و... همچنین بحران سرمایه اجتماعی است، مسوولان به برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» پرداخته‌اند و از جیب ملتی که درگیر سختی‌های معیشتند به گفته یکی از مسوولان این همایش 20 هزار یورو به برندگان این همایش!! جایزه داده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه آفتاب یزد نوشت: ضرغامی به میان خبرنگاران آمده و حرف‌های قشنگی زده، حرف‌هایی که دست به دست در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد و جولان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: 12 هزار پیج مشاوره و روانشناسی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که اکثر آنها متعلق به افرادی است که یا روانشناس نیستند، یا مجوز ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت پایه چانگان CS35 پلاس، اولین مهمان خارجی خودرویی بورس کالا اعلام شد.

خبرگزاری مهر

مالیات بر عایدی سرمایه قرار است با حذف جذابیت سوداگری در بازارهای مسکن، خودرو، طلا و ارز، سرمایه‌های سرگردان را که با رشد تقاضای سرمایه‌ای، به اقتصاد آسیب میزند، به سمت تولید هدایت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کار اصرار برخی فعالان اعتدالی و اصلاح‌طلب از تأکید بر راهکار برجامی برای حل مشکلات کشور گذشته و انگار به عشق و جنون کشیده است. آنها همچنان نمی‌خواهند از تجربیات عبرت بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، کیفیت پایین خودروها را عامل از بین رفتن سرمایه و انرژی کشور دانست و گفت: اصل باید بر این باشد که قیمت بنزین لیتری بین 50 تا 100 هزار تومان و قیمت خودروهای باکیفیت وارداتی نهایت 100 میلیون تومان باشد تا اندکی شرایط زیست محیطی بهبود یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در 3 لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی 144 روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود 100 نفر (61 روانشناس‌نما و 32 صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل 30 نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.