سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنرانی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در عملیات کربلای4 که در نهر علی شیر برگزار شده بود برای اولین بار منتشر شد.

خبرگزاری دانا

در این قطعنامه دادگاه بین المللی دادگستری درباره اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی نظر خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید 19 دارای سرعت انتقال بالایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نیکزاد گفت: اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، باید از راه خود پیش رود که آن هم مجلس است؛ مردم مشکل خود و حتی اعتراض‌شان به حجاب قانونی را با نمایندگان مطرح کنند که در صورت ارائه طرحی از سوی نمایندگان امکان بررسی آن با قید فوریت وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تغییر سیاست‌ها و گسترش کووید صفر ممکن است تا سه ماهه اول سال 2023 اقتصاد چین را دچار مشکلات زیادی کند.

وب‌گاه گسترش

مالیات بر عایدی سرمایه هنوز قانونی نشده است. طرحی که به‌اعتقاد بسیاری کارشناسان از ایجاد بازار سیاه جلوگیری می‌کند، وارد بیستمین سال خاک خوردن در مجلس شد.

خبرگزاری دانا

فتنه 88 و آشوب‌ها و اغتشاشات سال 1401 از یک جنس هستند، همان دستورالعمل سال 88 امسال نیز در حال اجرا است، همان سناریو، همان تحریک و تهییج مردم برای یک اتفاق رخ داده، همان کشته‌سازی‌ها، همان جنگ تمام عیار رسانه‌ایی، حمایت همان کشورهای تکراریی، همان اثرات سوء بین‌المللی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اعتراضات از کانال قانون دنبال شود، گفت: اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، باید از راه خود پیش رود که آن هم مجلس است؛ مردم مشکل خود و حتی اعتراض‌شان به حجاب قانونی را با نمایندگان مطرح کنند که در صورت ارائه طرحی از سوی نمایندگان امکان بررسی آن با قید فوریت وجود دارد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه 14 دی ماه خبرداد.

وب‌گاه فرارو

حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید 19 دارای سرعت انتقال بالایی است.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه مسلم است این است که فتنه هر بار رنگ وشکل جدیدی به خود می گیرد و دراین بین فتنه 88 آزمون جدی برای ملت ایران بود که باعث شد تا مردم ریشه های دشمنی استکبار در خصوص ایران را به خوبی بشناسند.

خبرگزاری دانا

در حالی الگوی غذایی نامناسب به صورت مصرف زیاد قند، نمک و چربی مهمترین علل ابتلا به بیماری های غیر واگیر محسوب می شود که سیستان و بلوچستان به عنوان تنها استان درگیر بیماریهای واگیر در کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان گفت: دو نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را که از طریق ایجاد جنجال و هیاهو در نظم عمومی اخلال می کردند را دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید 19 دارای سرعت انتقال بالایی است.

وب‌گاه فرارو

«حصه شمالی» را همه اصفهانی‌ها می‌شناسند؛ محله‌ای که فقط 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد؛ ولی سال‌هاست به بدنامی شهره است و به پاتوقی برای کارتن‌خواب‌ها و زنان و مردان معتاد تبدیل شده: «از همه‌جا برای خرید مواد به حصه می‌آیند.» کوچه‌ها و خانه‌های ساقی‌ها، تابلویی است برای خریدوفروش مواد مخدر. معتادان، ساقی‌ها را می‌شناسند و پاتوق‌های‌شان را خوب بلدند. نشانه‌ها برای کارتن‌خواب‌های معتاد...