سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه فرارو

پایتخت نشین‌ها در مقطعی از زمان به سر می‌برند که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پرآلوده این ابرشهر محسوب می‌شود. در طول 99 روز سپری شده از ابتدای پاییز تا روز گذشته، هوا به مدت 45 روز ناسالم بوده است. در این مدت دو سریال آلودگی بلند در ماه‌های آبان و آذر اکران شده و اکنون نیز ظاهرا به تماشای فصل سوم این سریال در دی ماه نشسته ایم؛ کمااینکه امروز ششمین روز پیاپی از جولان آلاینده‌ها در هوای...

خبرگزاری مهر

نماهنگ زیبای سحرِ تماشا با صدای افتخاری به یاد شهید سلیمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد شنبه گزارش داده‌اند شرکت چند ملیتی «دانفوس ای / اس» با وزارت خزانه‌داری آمریکا برای پرداخت جریمه در ارتباط با نقض تحریم‌های ضدایرانی به توافق دست پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت بهداشت و درمان انگلیس روز جمعه اعلام کرد که این اقدام «احتیاطی و موقت» از روز پنجم ژانویه 2023 به اجرا گذاشته خواهد شد. به این ترتیب مسافرانی که از چین وارد انگلیس می‌شوند باید گواهی آزمایش منفی کرونا که تا حداکثر دو روز پیش صورت گرفته است ارائه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگیجه شامل مجموعه وضعیت‌هایی مانند سبکی سر، سیاهی رفتن چشم‌ها، چرخش سر، چرخش محیط و اتاق، احساس حرکت اجسام با محیط اطراف که نوعی اختلال در سیستم عصبی با گوش داخلی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلم «آواتار: راه آب» در آخرین روزهای سال میلادی به احتمال فراوان با گذر از «تاپ گان: ماوریک»، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2022 را از آن خود خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ایران میلیون‌ها بار فیلترشکن‌ها دانلود شده است.

خبرگزاری دانا

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور 9 دی را حماسه بزرگ مردم در سراسر ایران دانست و گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود به فتنه‌ها پایان دادند از این رو دشمنان داخلی و خارجی فهمیدند با این ملت نمی‌توانند مقابله کنند.

خبرگزاری دانا

سید محمد حسینی 9 دی را حماسه بزرگ مردم در سراسر ایران دانست و گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود به فتنه ها پایان دادند از این رو دشمنان داخلی و خارجی فهمیدند با این ملت نمی توانند مقابله کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌بی‌سی با بازخوانی حوادث عاشورای 88 به منظور تهییج و بازگرداندن دوباره اغتشاش‌گران به صحنه، خواسته یا ناخواسته به حرمت‌شکنی فتنه‌گران سبز در عاشورای 88 اذعان کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماهنگ «سحرِ تماشا» با صدای علیرضا افتخاری به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

بی‌بی‌سی با بازخوانی حوادث عاشورای 88 به منظور تهییج و بازگرداندن دوباره اغتشاش‌گران به صحنه، خواسته یا ناخواسته به حرمت‌شکنی فتنه‌گران سبز در عاشورای 88 اذعان کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دشمن در فتنه اخیر قله نظام یعنی مقام معظم رهبری را مورد هدف قرار داد، زیرا آن‌ها می‌دانستند تنها ولایت است که می‌تواند این فتنه‌ها را جمع کند.

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین تولید مرکز موسیقی حوزه هنری ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بنیامین نتانیاهو» امروز (پنج‌شنبه) توانست با کسب رأی اعتماد از نمایندگان کنست، ششمین کابینه خود را از سال 2009 به این سو تشکیل دهد.