سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت به‌تازگی هشدار داده کاهش رعایت مراقبت‌های بهداشتی میان مردم جهان، خیز دوباره‌ای از ویروس کرونا را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

ستادکل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحرکات و شیطنت دشمنان نظام با هوشمندی رصد نموده و هرگونه خطای احتمالی از سوی آنان در هر مکان و هر زمان را با قاطعیت پاسخ داده و مبدا آن را مورد آماج حمله خود قرار خواهند داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری با سلاح سرد در این شهرستان، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جم نوشت: برخی کارشناسان بر این باورند احتمالا در ایران نیز تا اواسط بهمن و شروع اسفندماه با پیک هشتم کرونا روبه‌رو می‌شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی کارشناسان بر این باورند احتمالا در ایران نیز تا اواسط بهمن و شروع اسفندماه با پیک هشتم کرونا روبه‌رو می‌شویم.

خبرگزاری دانا

افزایش بی ضابطه قیمت مسکن در ایوان گلایه مندی شهروندان ایوانی را در پی داشته است که در این راستا لازم وضروری است مسئولان تصمیماتی اساسی اتخاذ نمایند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو بی وقفه زیر شلاق قضاوت‌های تند بوده اما در عین حال همچنان هواداران پرشمار خود را نیز دارد.

خبرگزاری مهر

رشت - قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، انتقال تکنولوژی را از مباحث مهم روابط بین المللی دانشگاهی دانست و گفت: یکی از دلایل برخی وابستگی‌ها به غرب ضعف در انتقال تکنولوژی است

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ناامن‌سازی فضای اقتصادی کشور برای جولانِ ابربدهکاران بانکی گفت: این افراد با استفاده از رانت، تسهیلات بانکی دریافت کرده و منابع بانک‌ها را به بازار طلا و ارز سوق می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

روسیه و ایران حالا مشترکات زیادی در زمینه سینما از تحریم فرهنگی تا تولید دارند که می‌توانند با عمل به آنها در قالب‌های همکاری برای تولید و برگزاری جشنواره های سینمایی، خود را به یکی از بزرگ‌رتین قطب‌های سینمایی دنیا در برابر هالیوود تبدیل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

ادعای مقام اسرائیلی: اگر رئیس جمهور ایران امروز به سوریه سفر کند متوجه می شود تعداد نیروها کمتر شده است / هر هفته در سوریه عملیات داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«کامبیز نوروزی» حقوقدان، در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای حیدری، نماینده ی خوزستان در مجلس خبرگان به قضات پیشنهاد داده است در محاکمهء کسانی که اغتشاشگر نامیده‌است از حکم بغی بجای محاربه استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چگونه است که میل به خشم و خشونت و مرگ چنین جولان می‌دهد. به تسهیل راه قهر و مرگ بیشتر می‌اندیشند تا راه صلح و حیات و زندگی عزتمندانهء مردمان.

وب‌گاه عصر ایران

او با تاکید بر اینکه عموما علامت آنفلوآنزا تنفسی است، می‌گوید: «خیلی کم پیش می‌آید آنفلوآنزا علائم گوارشی داشته باشد اما در سویه امیکرون کرونا بروز علائم گوارشی دور از انتظار نیست اما این علائم هم خفیف خواهد بود.»