سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت به‌تازگی هشدار داده کاهش رعایت مراقبت‌های بهداشتی میان مردم جهان، خیز دوباره‌ای از ویروس کرونا را به دنبال خواهد داشت. کورش هلاکویی، فوق تخصص اپیدمیولوژی به جام جم، توضیح می‌دهد ساده‌انگارانه است که فکر کنیم کرونا به پایان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیز کووید -19 در جهان، نگرانی‌ها را افزایش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامبیز نوروزی، حقوقدان در انتقاد از سخنان عضو مجلس خبرگان گفت: چگونه است که میل به خشم و خشونت و مرگ چنین جولان می‌دهد. به تسهیل راه قهر و مرگ بیشتر می‌اندیشند تا راه صلح و حیات و زندگی عزتمندانهء مردمان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود فروغی سردبیر روزنامه «فرهیختگان» نوشت، به هر دلیل امنیتی یا سیاسی اجازه سفر همسر و دختر علی دایی به خارج از کشور داده نشده است. فرض اول اینکه دلیل دستگاه‌های تصمیم‌گیر متقن است، مثلا کدی امنیتی یا داده‌ای پنهان دارند که این سفر نباید انجام شود و جلوی آن در هنگام پرواز گرفته شده. فرض دوم اینکه تصمیمی که سفر آنها را ناتمام گذاشت بر مبنای دلیلی قابل دفاع نباشد.

وب‌گاه عصر ایران

اینکه علی دایی درباره مرگ یک دختر دانش آموز اردبیلی خلاف واقع گفت مجوز تشدید نفرت‌انگیزی بین حاکمیت و چهره‌های ورزشی و هنری نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود فروغی سردبیر روزنامه «فرهیختگان» نوشت: فرض می‌کنیم دلایلی غیرقابل بازگو شدن وجود دارد. چون دلایل غیرقابل گفتن است باید جمله‌ای از رهبر انقلاب که در برابر دشمن خارجی مطرح شده را برای ماجرای سفر همسر و دختر علی دایی به کار ببریم؟ این موضع و امثال آن، فریاد درد بی‌عقلی در عمومی‌ترین رسانه ایران است. فریادی که جامعه با صدای بلند می‌شنود و اگر به دادش نرسیم شاید دیر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حباب ارز طی روزهای گذشته و بعد از اقدامات مجرمانه دلالان ارزی در کانال‌های تلگرامی و اتاق‌های معاملاتی فردایی افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایبنا نوشت: حباب ارز طی روزهای گذشته و بعد از اقدامات مجرمانه دلالان ارزی در کانال‌های تلگرامی و اتاق‌های معاملاتی فردایی افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه بارفروشان حداکثر اختلاف قیمت میوه از میدان تره‌بار تا خرده‌فروشی را 35 درصد اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

کانال‌های بدون هویت در فضای مجازی هر لحظه و در روز تعطیل مشغول قیمت‌سازی برای دلار هستند؛ موضوعی که نشان می‌دهد قیمت‌های اعلامی در این کانال‌ها به هیچ عنوان برآمده از واقعیت‌های بازار نیست.

خبرگزاری دانا

محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه باید منویات رهبری در حوزه تعلیم و تربیت مورد توجه آموزش و پروش باشد، گفت: اهمیت بخشی به دانش و خرد باید به معنای واقعی در کشور نهادینه شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: عدم کنترل نقدینگی و هدایت به سمت تولید و افزایش پایه پولی همچنان تورم و گرانی را رقم می‌زند، سیاست انقباضی پولی و عدم واگذاری تسهیلات بانکی پاسخ نداده است.

وب‌گاه گسترش

شورولت را می‌توان از جمله معروف‌ترین برندهای خودروسازی آمریکایی دانست که مدل‌های کلاسیک آن در ایران کم نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمستان تاریخی در ایالات متحده میلیونها نفر را در سرتاسر این کشور را دچار یخ زدگی و سرمای وحشتناک کرده است به گونه‌ای که تا کنون 28 نفر کشته شده اند.

وب‌گاه فرارو

درحقیقت مهدی تاج تقصیری ندارد. او اگر از دل یک سیستم سالم و روشن بالا می‌آمد یا باید تا امروز استعفا می‌داد و می‌رفت پی کارش یا باید توسط همان سیستم مجبور به پاسخگویی می‌شد. سیستمی که او را برکشیده است، هرچه هست، ربطی به فوتبال ندارد که اگر داشت با چنین فاجعه‌ای مواجه نمی‌شدیم.