سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در مطلبی به رکوردشکنی‌های اخیر س قیمت دلار و سکه پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش مشترک پلیس آگاهی استان و عوامل کلانتری 14 شهرستان کرج سارقان مسلح منطقه عظیمیه دستگیر و روانه زندان شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئو دوربین مداربسته فروشگاهی سرعت کیف قاپی یک زن را نشان داد.

وب‌گاه گسترش

5دی سال 1382 زلزله‌ای به بزرگی 6.6 ریشتر، شهر بم و مناطق اطراف آن در شرق استان کرمان را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود دولت‌آبادی سال‌ها تلاش کرد صدای آدم‌های کمتردیده‌شده را در داستان‌های‌اش بازتاب دهد و حالا نگران صداهای خفه‌شده در ایران است و می‌گوید «با این میزان خشونت متوجه عواقب خوفناک هستید؟» اما آیا صدای محمود شنیده می‌شود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیمان جبلی گفت: بسیاری از چهره‌ها هم که اتفاقاً چهره‌های ارزشمند و مورد احترام جامعه و مردم هستند، در معرض دیکتاتوری رسانه‌ای قرار گرفتند؛ در این دوره‌ای که این فتنه را پشت‌سر گذاشتیم و با تهدیدهایی روبه‌رو بودند مواضعی بگیرند که مواضع متناسب با خواست اکثریت مردم نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای تاج! تا قیام قیامت از شما این سوال را خواهیم پرسید که پرونده مارک ویلموتس چه شد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اهالی جولان اشغالی بر حمایت از ملت فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست تا زمان اخراج کامل آن‌ها از جولان و فلسطین اشغالی تاکید کردند. بر اساس این گزارش، اهالی جولان اشغالی سوریه با صدور بیانیه‌ای شهادت ناصر ابو حمید مبارز فلسطینی را تسلیت گفتند و بر همبستگی خود با مردم فلسطین و اسیران فلسطینی در زندان‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس شاهسونی با اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهر تهران، تاکید کرد: با توجه به ادامه آلودگی هوا و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها، ما درخواست جدی دورکاری کارمندان تهرانی را داریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این سازمان 10 سال پیش اقدام به تاسیس معاونتی با نام «کاربرد پرتودهی» کرد، گفت: پرتودهی می‌تواند در حوزه کشاورزی، پزشکی، صنعت‌، زمین‌شناسی و ستاره شناسی تحولات چشم‌گیری ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دولت، رسانه های منتقد را به تخریب روابط ایران و چین متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر انگلیس ادعا کرد: «من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اهواز خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی موجودات زنده به بلوغ جنسی می‌رسند، نیروی انتخاب طبیعی تضعیف می‌شود و فرآیند پیر شدن آغاز می‌گردد که در نهایت به مرگ می‌انجامد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولین ایراد در وعده‌های انتخاباتی رئیسی این بود که تصوری از ابعاد آنها نداشت. ساختن یک میلیون واحد مسکونی و ایجاد یک میلیون شغل، نیازمند منابع مالی بسیار بزرگی است.