سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: محسن کوهکن می‌گوید: اگر قبلا از کنار زنانی که موهایشان پیدا است، رد می‌شدیم، به ذهنمان خطور می‌کرد که او را ارشاد کنیم اما اکنون وقتی از کنارشان رد می‌شویم به آن‌ها احسنت می‌گوییم زیرا با وجود اینکه برخی کشف حجاب کرده‌اند، اما آنها همین روسری را حفظ کرده‌اند و این نشان از اعتقادشان به حجاب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته های گذشته 0 بوده و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از 2 به 1 شهر رسید.

وب‌گاه فرارو

غلظت گاز ناشی از سوخت گازوئیل و مازوت روز پنج‌شنبه به‌بالاترین میزان از ابتدای دهه 90 رسید. آلودگی‌هوای پایتخت سه رکورد خطرناک در 1401 زده است؛ آیا برای جلوگیری از «پیشروی آلودگی‌هوا به وضعیت بنفش»، سیاست زوداثر «دورکاری» اجرا خواهد شد؟

وب‌گاه فرارو

در روزگاری نه چندان دور، باغ‌های انار کوچه و پسکوچه‌های محله‌های تهران را قرق کرده بود و «انار» از میوه‌های اصیل پایتخت به حساب می‌آمد؛ باغ‌هایی که نام و هویت محله‌ها در کنار آنها معنا پیدا می‌کرد، ولی توسعه شهر و شهرنشینی جایی برای ماندنشان، باقی نگذاشت و امروز اغلب این باغ‌ها از بین رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماجرای مهاجرت حمید فرخ‌نژاد و انتشار پستی اینستاگرامی توسط این بازیگر سینما در دو روز گذشته جنجال بزرگی به پا کرد و واکنش‌های فراوانی را شکل داد. یکی از نخستین کسانی که به پست فرخ‌نژاد واکنش نشان داد سید‌محمود رضوی، تهیه‌کننده سینما و مشاور فرهنگی رئیس مجلس، بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در رابطه با تورم، حرف‌ها زیاد است و هم‌اکنون شاید تورم، مساله روز کشور باشد که چند سالی است که دغدغه عموم مردم شده است؛ مساله‌ای که تقریبا همه طبقات اجتماعی به آن آگاهی دارند و درباره آن صحبت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزگاری نه چندان دور، باغ‌های انار کوچه و پسکوچه‌های محله‌های تهران را قرق کرده بود و «انار» از میوه‌های اصیل پایتخت به حساب می‌آمد؛ اما امروز اغلب این باغ‌ها از بین رفته است.

وب‌گاه فرارو

سال‌ها پیش در محله‌ها جوی‌های آبی بود که از میان محله می‌گذشت؛ گاهی این جوی‌ها برای اهالی مایه دردسر بودند. نمونه‌اش در حاشیه محله «هزاردستگاه» جریان داشت و چنان بوی نامطبوعی می‌داد که اهالی منطقه16 به کنایه آن را «گلابدره» می‌نامیدند. اما اوضاع به همین منوال نگذشت. مدیریت شهری در آن سال‌های دور دست به کار شد و ضمن زیرسازی، سطح آن را پوشاند و آسفالت کرد. اینگونه بود که در چشم‌به‌هم‌زدنی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت قاطع آرا قطعنامه مربوط به حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین را تصویب کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هدف از تفاهمات استراتژیک چین، برساخت شبکه ای جهانی از همکاری ها برای گسترش «سپهر نفوذ»، هژمونی و تضمین قدرت این کشور در سه حوزه ی اقتصادی، سیاسی و نظامی تا سال 2050 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقدام چین این پیام را تداعی می کند که «چین جدید» یک قدرت بی خطر، غیر مداخله گر و به واقع «تنش پرهیز» نیست و تفاهم های استراتژیک با این کشور، چندان هم پایدار تلقی نمی شود. همچنین پیامی روشن، مهم و زنگ خطری برای ایران و احتمال و جا ماندن از تحولات سریع جاری در منطقه.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین جدید، در جستجوی توسعه ی «نظم چینی» برای جهان و منطقه، اگر مصلحت بداند یا فرصت پیدا کند، گویی از تنش های خودساخته پرهیز ندارد و صرفا منافع خود و البته قدرت ملی و توان استراتژیک طرف مقابل را از مهمترین ملاک های ارزیابی های خود قرار خواهد داد.

خبرگزاری دانا

خزعلی با اشاره به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل گفت: آمریکا و رژیم اسرائیل معروف به کودک‌کُشی هستند ولی این جنایتکاران، سردمدار حقوق زن شده‌اند و زنان ایرانی را از حق طبیعی خود محروم کرده اند و بر خلاف قوانین سازمان ملل عمل می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شیخ یوسف جمالی در مراسم خاکسپاری و تشییع شش نفر از جان باختگان حادثه رانندگی محور کهورستان - لار در گچین، گفت: وضعیت بخشی از جاده بندرعباس به لار و شیراز به حدی ناایمن است که اگر شوماخر هم در آن رانندگی کند با مشکل مواجه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون استاندار با بیان اینکه کسانی که امروز به دنبال کشف حجاب هستند در سه گروه دسته بندی می شوند، گفت: گروه اول که عمده افراد را شامل می شود جاهل هستند و نسبت به قوانین دین، جامعه و عرف ناآشنا هستند.