سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عزیزی، جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تاکید و ابراز کرد: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امنیتی استاندار یزد گفت: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا (س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا (س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

علی اکبر عزیزی: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

خبرگزاری دانا

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، پیرامون تحقق فوق‌العاده خاص برای تمامی مدافعین سلامت و بیکار شدن 17هزار پرستارِ طرحی، به سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور نامه نوشت.

خبرگزاری مهر

سال‌هاست که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، سعی بر خارج کردن ایران از دور جولان قدرت بین‌المللی هستند. رای بر خروج ایران از «کنوانیون حقوق زنان سازمان ملل متحد» نیز در همین راستا بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیریت ایلان ماسک بر توئیتر، طی روزهای اخیر، سبب بروز مشکلاتی تازه، افزون بر چالش‌های پیشین این شرکت شده است. مشکلاتی که سبب افزایش چالش دولت‌ها و کاربران با این شبکه اجتماعی شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

همچنین ستاد فرماندهی نیروهای آمریکا هم اعلام کرد که این حملات هوایی در منطقه ابوکمال - القائم در مرز عراق و سوریه روی داده اما کار آنها نبوده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح مالیات بر عایدی سرمایه باگذشت 2 سال معطلی در مجلس شورای اسلامی زمینه جولان سوداگران در بازارهای خودرو، ارز و مسکن را فراهم کرده است و بازار دلالی را در روزهای سرد پاییزی با افزایش قیمت‌ها داغ کرده است و کارشناسان نسبت به معطل ماندن این طرح در مجلس انتقاد دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی اطلاعات کاملی داشته است که از میان 25 تانکر حامل سوخت، تانکر شماره 8 حامل سلاح ایرانی بوده و باید آن را هدف قرار دهد.

وب‌گاه گسترش

در پایان معاملات روز گذشته بازار متشکل ارزی هر دلار امریکا با ورود به کانال 36 هزار تومان با نرخ 36 هزار و 100 تومان فروخته شد، این در حالی است که نرخ ارز شاخص در بازار آزاد به کانال 39 هزار تومان هم رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنچه تحقیقات، از نتایج تفاهمات رسانه‌ای چین نشان می‌دهد، تلاش رسانه‌ای برای معرفی چین به عنوان قدرتی با ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تکنولوژیک، تنش پرهیز و قائل به حقوق بین‌الملل و عدم مداخله در امور داخلی کشورهاست.

وب‌گاه ورزش سه

کاری از دست مرد 37 ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف 165 طاقه پارچه قاچاق و دستگیری 2 نفر در این خصوص خبر داد.