سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه اصولگرا نوشت: باید برای وضعیت حجاب فکری عاجل کرد. فکر عاجل هم به‌معنای مقابله فیزیکی و حذف بی‌حجابان از جامعه نیست.

خبرگزاری دانا

چند هفته‌ای است که در کلان شهر زاهدان صحبت از کمبود و توزیع نامناسب سیلندرهای گاز مایع شنیده می‌شود و این موضوع موجب بروز مشکل در بسیاری از مشاغل وابسته به گاز مایع شده است این در حالیست که سودجویان و دلالان بدون هیچ هراسی در بازار جولان می‌دهند.

خبرگزاری دانا

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی با خیال آسوده در کشور است، گفت: قوه قضاییه تحت تاثیر جوسازی عاملان اغتشاش قرار نمی‌گیرد و قطعاً باید با قاطعیت پیگیر مجازات مخلان امنیت اجتماعی باشد و آن‌ها را به سزای اعمالی که مرتکب شده‌اند، برساند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - تردد خودروهای شوتی با سبقت‌های غیرمجاز و سرعت‌های 120 تا 160 کیلومتر در جاده‌های خراسان جنوبی بیشتر شده و این در حالی است که امسال کشفیات سوخت قاچاق در این استان رشد پنج برابری را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال اصلاح‌طلب اخیراً مدعی شده است لفظ "محارب" برای نظام جمهوری اسلامی کاربرد ندارد چون این نظام مانع مردم است و اجازه اعتراض نمی‌دهد!

وب‌گاه فرارو

کمبود اقلام پزشکی مصرفی در حوزه قلب و عروق، مغز، ارتوپدی، چشم و... منجر به تهدید جان بیمار خواهد شد. این در حالی است که تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان این قبیل کالا‌های پزشکی، در دسترس هستند و هیچ مشکلی برای تأمین نیاز بیمارستان‌ها ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری عامل تبرکشی در این شهرستان خبرداد و گفت: مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شکی نیست که در سال‌های پس از انقلاب، دشمن بعد از ناکامی در کودتا، حمله نظامی، تحریم و... عرصه فرهنگ را از مهم‌ترین جبهه‌های پیش‌روی خود برای مقابله با جمهوری اسلامی دانسته است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی گفت: اوضاع نابسامان اقتصاد، تورم، برخی ناکارآمدی و... بهانه به دست دشمنان می‌دهد و زمینه را برای جولان دشمن فراهم می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فرنگی با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید. تیم‌های فولاد خوزستان، دانشگاه آزاد اسلامی قم و مقاومت البرز به عناوین دوم تا چهارم رسیدند. مقاومت البرز نیز کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی پس از پایان مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: باید از تمام تیم‌ها تشکر کنم. شرایط...

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های این دوره بسیار خوب و منظم برگزار شد و حتی منظم‌تر از کشتی آزاد بود.

خبرگزاری دانا

ائمه جماعت سیستان وبلوچستان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بر الگو گیری بانوان از این بانوی نمونه جهان اسلام تاکید کردند و گفتند: ایشان یک الگوی بارز برای همه جهانیان هستند.

وب‌گاه فرارو

در شعار دادن ما اندازه دو کهکشان راه شیری از کشور‌ها جلوتر هستیم. همین الان دستاورد‌هایی را دولت سیزدهم به آن می‌بالد که اکثر آن را فقط مسئولان می‌بینند و مردم آن‌ها را حس نمی‌کنند، به اندازه تمام سال‌ها کار این دولت‌ها و کشورهاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک سال و اندی که از عمر دولت گذشته است هم بر همگان مشخص است که دولت سیزدهم در رسیدن به شعار خود ناتوان است. اصولا شرایط کشور به گونه‌ای است که رئیسی نمی‌تواند به وعده‌هایی که داده است برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناتوانی دولت مسئله جدیدی نیست که وزیر تازه از راه رسیده آن را کشف کرده باشد بلکه بسیاری از کارشناسان و ناظران اقتصادی در همان روزهای انتخابات گفته بودند که وعده رئیسی تنها یک شعار انتخاباتی است.