سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولین ایراد در وعده‌های انتخاباتی رئیسی این بود که تصوری از ابعاد آنها نداشت. ساختن یک میلیون واحد مسکونی و ایجاد یک میلیون شغل، نیازمند منابع مالی بسیار بزرگی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی معتقدند جامعه امروز ایرانی به «اختلال دوقطبی» از نوع سیاسی دچار شده است. در این وضعیت همانگونه که یک روانشناس باید فرد بیمار را درمان کند، سیاستمداران نیز با ارائه راهکار برای برون رفت از وضعیت جامعه بیمار و دو قطبی شده همت بگمارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا البرز با اشاره به جولان کلاهبرداران در فضای مجازی گفت: مردم در خریدهای اینترنتی شب یلدا به نکات امنیتی در این فضا توجه بیشتری کنند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز گفت که رزمایش نظامی جدیدی در بلندی‌های جولان اشغالی آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتا البرز با اشاره به جولان کلاهبرداران در فضای مجازی گفت: مردم در خریدهای اینترنتی شب یلدا به نکات امنیتی در این فضا توجه بیشتری کنند.

خبرگزاری مهر

پادگان ابوذر به قدری بمباران شده بود که آسمان آبی مثل زمین پادگان سیاه شده بود. حاج حسین همدانی همان جا گریه اش گرفت، او ماه‌ها همه چیز را برای یک عملیات در سومار آماده کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژاپن اعلام کرد که ایجاد تاسیسات نظامی به ارزش 320 میلیارد دلار را آغاز خواهد کرد. این تاسیسات از آنجایی که قبلاً تنش های منطقه ای و حمله روسیه به اوکراین ترس از جنگ در شرق آسیا را افزایش داده، قرار است ژاپن را برای یک درگیری جدی آماده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حساب کاربری «ترکی الشلهوب» فعال مشهور سعودی با انتشار تصویری از استقبال گرم از خاخام‌های یهود در سرزمین وحی نوشت: جای تأسف بسیار است که این خاخام‌ها با آرامش در سرزمین وحی قدم می‌زنند در حالی که اندیشمندان و آزاداندیشان ما در زندان به سر می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آلودگی هوای پایتخت در حال دوپینگ است. اما آلودگی هوای پایتخت امسال واجد سه رکورد خطرناک بوده که فقط یکی از آنها پنج‌شنبه آلوده به SO2 با بالاترین شاخص از زمان محاسبه آن در دهه80 تاکنون است

وب‌گاه فرارو

اثبات اینکه موش‌ها به یکی از دردسر‌های جدی شهروندان تبدیل شده و تقریبا هر نقطه‌ای از شهر سر و کله این مزاحمان پیدا می‌شود، کار دشواری نیست. کافی‌ست هنگام عبور از کنار جوی‌ها، کانال‌های آب و یا اطراف سطل‌های زباله چشم تیز کنید و موش‌هایی که در پی غذا از سر و کول هم بالا می‌روند را ببینید. هر جا که حرفی از موش و جانوران موذی به میان می‌آید، رد پای زباله هم دیده می‌شود. زباله‌ها، یکی از...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای‌اقتصاد نوشت: غلظت گاز ناشی از سوخت گازوئیل و مازوت روز پنج‌شنبه به‌بالاترین میزان از ابتدای دهه 90 رسید. آلودگی‌هوای پایتخت سه رکورد خطرناک در 1401 زده است؛ آیا برای جلوگیری از «پیشروی آلودگی‌هوا به وضعیت بنفش»، سیاست زوداثر «دورکاری» اجرا خواهد شد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلودگی هوای پایتخت در حال دوپینگ است. اما آلودگی هوای پایتخت امسال واجد سه رکورد خطرناک بوده که فقط یکی از آنها پنج‌شنبه آلوده به SO2 با بالاترین شاخص از زمان محاسبه آن در دهه80 تاکنون است.

وب‌گاه گسترش

فاطمه امیراحمدی - روزنامه نگار