چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش تعداد موش‌ها در روزهای گرم تهران، موسوم به «موش‌های نروژی» به معضلی حاد و آزار دهنده، برای شهروندان تبدیل شده و این موش‌های بزرگ، سال‌هاست در کوچه‌ها و خیابان‌ها جولان می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اطلاعات ما از منابع موثق، طرح ساماندهی استخدام کارکنان در کمیسیون اجتماعی مجلس آماده است و هیچ مشکلی هم ندارد اما برخی مدیران در سازمان امور استخدامی، با نمایندگان مجلس مخالفت می‌ورزند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران.

وب‌گاه گسترش

کامران ندری گفت: نوسانات بازار سرمایه که اکنون تحت تاثیر هیجان اخبار بوده و اگر توافق حاصل شود در کوتاه مدت رشد می کند در غیر اینصورت در میان مدت با تورم اسمی رشد می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقابله با طرح ساماندهی به بهانه‌ی بار مالی داشتن (استناد به اصل 75 قانون اساسی) که در اساس هیچ سندیت و اعتباری ندارد، جامعه‌ی هدف را ناامید می‌سازد؛ اینکه مدعی شده‌اند نیروهای شرکتی و قراردادی برخی نهادها سواد ندارند و رانتی هستند، به نوعی توهین به نیروهای زحمتکشی است که با حداقلی‌ترین حقوق و امکانات در حال خدمت‌رسانی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران گفت: با توجه به اینکه از قله موج هفتم گذر کردیم، قطعا اگر با همین روال پیش برویم ان‌شاءالله تا اوایل مهرماه موج هفتم بیماری بالاخره فروکش می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

فردوسی‌پور و امثال او را نپسندید. در عصر شما صداسیما تبدیل به رسانه حزبی شد. ما که فراموش نمی‌کنیم صدای مخالف را بریدید و خودتان حرف زدید، به به و چه چه گفتید و از کرده خود خرسند بودید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیصل المقداد گفت: سوریه در برابر حملات اسرائیل ساکت نخواهد ماند و اسرائیلی ها دیر یا زود تاوان خواهند داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه بعد از ظهر امروز پنجشنبه تأکید کرد که که رژیم موقت صهیونیستی، اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را در معرض انفجار قرار می‌دهد. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از المقداد گزارش داد، رژیم صهیونیستی با آتش بازی می‌کند، ولی سوریه برای مقابله با تجاوزارت اسرائیلی، ساکت نخواهد نشست. وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها، دیر...

وب‌گاه 55 آنلاین

شرور خودروی زانتیا که به‌خاطر کینه از همسرسابقش، تصمیم به انتقام از زنان گرفته بود به بهانه مسافرکشی آنها را داخل خودرویی که هیچ راه فراری نداشت مورد آزار و اذیت شیطانی قرار می‌داد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: از ساعت 24 تا ساعت 13 و 30 دقیقه امروز حدود 42 هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی خارج شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگران ماه‌ها در انتظار تصویب کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان بودند؛ وقتی پنجم تیرماه بعد ماه‌ها انتظار کلیات طرح در صحن مجلس مصوب شد، امیدوار شدیم؛ انتظار داشتیم کار بررسی جزئیات حداکثر یک یا دو ماه به پایان برسد؛ اما نمی‌دانیم چرا نتیجه‌ای حاصل نشده است!

خبرگزاری دانا

سارا فلاحی گفت: شهدا در قلب مردم هستند زیرا در دوران دفاع مقدس پدرها و مادرها عزیزانشان را در راه وطن فدا کردند تا شاهد امنیت امروز باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تلاش ماموران اطلاعات پلیس تهران، اطلاعاتی در خصوص محل اختفای قاتل در حوالی خیابان شریعتی به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به شهر تهران گریخته است گفت: با تلاش ماموران اطلاعات پلیس تهران، اطلاعاتی در خصوص محل اختفای قاتل در حوالی خیابان "شریعتی" به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران گفت: حدود 2 ماه قبل در جریان یک نزاع دسته جمعی در یکی از شهرستان های جنوبی کشور، یکی از عاملان اصلی این درگیری ضمن اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با استفاده از سلاح موجب قتل یکی از شهروندان می شود که بلافاصله از محل متواری می شود.