چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات خط لوله انتقال آب درحال اجراست. اما خب آب نیست و برای این بی‌آبی‌ها، همان‌طور که در گزارش بی‌آبی شهرکرد نوشتیم، راهی جز نگاه ملی و تدوین و اجرای یک برنامه ملی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آبله میمون می‌تواند از طریق تماس پوستی نزدیک میان افراد و همچنین از طریق تماس با اشیاء، پارچه (اعم از لباس، ملافه، یا حوله) و سطوحی که توسط فرد مبتلا به آبله میمون آلوده شده است، به همه سرایت کند. همچنین ترشحات تنفسی، بوسیدن و تماس‌های چهره به چهره راه دیگر انتقال این ویروس هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حال حاضر پروژه‌های مسکن به منابع بانکی متکی است. از این‌رو، به دلیل بالابودن هزینه تمام‌شده واحدهای مسکونی ممکن است بسیاری از متقاضیان توان دریافت و بازپرداخت تسهیلات را نداشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: خودرو حامل سوخت قاچاق، پس از انحراف در جاده میناب طعمه حریق شد.

خبرگزاری تسنیم

کلاهبرداران در واتساپ با شیوه و شگرد برنده شدن در قرعه کشی برنامه‌های تلویزیون و رادیو از مردم کلاهبرداری می‌کنند اما چطور؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: گرچه تولید محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته 1.5 برابر افزایش یافت، اما خرید میوه توسط مردم نصف شد. موضوعی که باعث افزایش میوه‌های فاسد و دورریز در میادین میوه و تره‌بار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری گزارش دادند که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حماه و طرطوس سوریه صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جولان پیمانکاران ادامه دارد؛ همه امید کارگران پیمانکاری و شرکتی به طرح ساماندهی استخدام کارکنان بود که مرداد هم تکلیف آن مشخص نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدیدترین پاورهای XPG که چندی پیش در نمایشگاه CES 2022 معرفی شده بودند، اکنون توسط آونگ به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند!

وب‌گاه تابناک

گروه صنعتی ایران خودرو در حالی با تارا اتوماتیک خود در این دوره از نمایشگاه اتومبیلیتی 2022 مسکو حضور یافت که این خودرو در کانون توجهات مراجعان و بازدیدکنندگان روسی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند سالی است بازار خریدو‌فروش گوشی‌های دسته دوم در افغانستان داغ شده و گوشی‌های سرقتی در ایران به‌خصوص تهران، راهی این کشور می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر قبل از پایان تابستان جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مصوب نشود، دوباره همان وضعیت تکرار خواهد شد. ما انتظار داریم همین هفته یا هفته آینده جزئیات طرح ساماندهی به صحن مجلس بیاید و مصوب شود.

خبرگزاری دانا

حضور سگ‌های ولگرد در دل شهر و روستاهای استان قزوین نه تنها تهدیدی برای جان شهروندان بلکه به عنوان ویرانگر حیات وحش و محیط زیست نیز محسوب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار ابوالفضل شکارچی گفت: دشمن امروز در جنگ نرم و جنگ ترکیبی بدون خون و خونریزی حجاب را از سر زنان و دختران جامعه ما برمی‌دارد، بدون فشار جوانان را از مسجد و نماز جمعه جدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت بهداشت اعلام کرد، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 7 میلیون و 516 هزار و 596 نفر رسیده است.