چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به شهر تهران گریخته است گفت: با تلاش ماموران اطلاعات پلیس تهران، اطلاعاتی در خصوص محل اختفای قاتل در حوالی خیابان "شریعتی" به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران گفت: حدود 2 ماه قبل در جریان یک نزاع دسته جمعی در یکی از شهرستان های جنوبی کشور، یکی از عاملان اصلی این درگیری ضمن اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با استفاده از سلاح موجب قتل یکی از شهروندان می شود که بلافاصله از محل متواری می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان گفت: در دیدار با وزیر خارجه روسیه در نظر گرفتن حقوق بین الملل، ما و فدراسیون روسیه زمینه همکاری‌های متنوعی در عرصه‌های اقتصادی و تجاری و انرژی را سرعت بخشیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان کرمان با تأکید بر اینکه رفسنجان جای جولان اراذل و اوباش نیست، از انهدام باند چهار نفره سرقت به عنف در رفسنجان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران، قاتل فراری پس از 2 ماه زندگی مخفیانه عاقبت در یک عملیات مشترک پلیسی دام قانون افتاد.

خبرگزاری دانا

اربعین حسینی، همایش و نمایش قدرت عظیم میلیونی تشیع را در این سال‌ها رقم زده لذا با هدف قرار دادن آن و تضعیف حضور مردم جهان خصوصاً زائرین ایرانی در این حماسه معنوی سیاسی، از خاستگاه مهم دشمنان اسلام می باشد که بروز حوادث اخیر، ارتباط مستقیم در تضعیف نهضت اربعین دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات دفاع جزیره تایوان مدعی شده‌اند که تحرکات نیروهای ارتش چین در نزدیکی تایوان ادامه دارد و تمایل چین برای اینکه تنگه تایوان که دوطرف را از هم جدا می‌کند، را به «دریایی داخلی» خود تبدیل کند، عامل اصلی بی‌ثباتی منطقه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکونومیست این هفته تحریم های روسیه را موشکافی و دسته بندی کرده؛ تحریم هایی در 3 سطح که الیگارش‌ها، نظام مالی و تجارت روسیه را هدف گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی، به جماران گفت: «به نظر می‌رسد پیشنهادی که اروپا به ایران ارسال کرد با پذیرش و هماهنگی آمریکا بوده است و چون ایران به‌دنبال توافق بود آن پیشنهاد را به نوعی پیشنهاد خود آمریکا حساب می‌کرد.‌» علیزاده افزود: «با سه شرط جزئی آن پیشنهاد را پذیرفت و امیدوار بود این قضیه صورت بگیرد، حتی برخی پیش‌بینی می‌کردند طی یکی دو روز این توافق صورت بگیرد، لذا ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (سه‌شنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت، بررسی و بیان عملکرد دولت و یاد و زنده نگه داشتن حوادث مهم انقلاب و 43 سال اخیر را دو رویکرد اساسی هفته دولت برشمردند و با تشریح توفیقات یک‌ساله دولت، در بیان توصیه‌های مهم از جمله درباره اولویت مساله اقتصاد افزودند: مردم در همه حوادث و رویدادها «قهرمان اصلی سرگذشت انقلاب» بوده‌اند و این واقعیت مایه درس...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است، مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیس‌جمهور محترم، چه مسئولین در بخشهای مختلف به مردم این احساس را داد که دولت وسط میدان است و تلاش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، زنده کردن امید و اعتماد مردم را مهمترین توفیق دولت دانستند و فرمودند: مردم می‌بینند که دولت در وسط میدان و مشغول کار و تلاش برای حل مشکلات و خدمت‌رسانی به آنها است و این واقعیت، امید و اعتماد عمومی را تا حد زیادی احیا کرده است البته این تلاش‌ها در برخی زمینه‌ها به نتیجه رسیده و در بعضی زمینه‌ها نیز هنوز به نتایج لازم نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب، بررسی و پرداختن به فعالیتهای دولت را دومین کارکرد هفته دولت برشمردند و با اشاره به برخی توفیقات دولت، توصیه‌هایی خطاب به رئیس‌جمهور و اعضای دولت بیان کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، بررسی و بیان عملکرد دولت و یاد و زنده نگه داشتن حوادث مهم انقلاب و 43 سال اخیر را دو رویکرد اساسیِ هفته دولت برشمردند و با تشریح توفیقات یک‌ساله دولت، در بیان توصیه‌های مهم از جمله درباره اولویت مسئله اقتصاد افزودند: مردم در همه حوادث و رویدادها «قهرمان اصلیِ سرگذشتِ انقلاب» بوده‌اند و این واقعیت مایه...