چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفر‌های استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

وب‌گاه عصر ایران

"در یک سال اخیر شنیده نشد که دولت فرافکنی و بهانه‌تراشی کند و بگوید «اختیار نداریم» و یا «نمی‌گذارند»".

خبرگزاری دانا

این روزها کرونا در سایه عادی‌انگاری مردم البرز و بی‌توجهی آنها به پروتکل‌های بهداشتی جولان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

"56 هزار نفر از 60 کشور در اردوگاه الهول سوریه هستند. دو سوم آنها زن و کودک هستند و خانواده های آسیب دیده از گروه دولت اسلامی (داعش) نیز در میان آنها دیده می شود".

وب‌گاه گسترش

در معاملات روز گذشته نرخ دلار تهران در محدوده 29 هزار و 500 ماند اما دامنه دلار هرات بین 29 هزار و 200 تا 29 هزار و 700 تومان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دلار هرات بالاتر از دلار تهران نوسان می‌کند / نرخ یورو و دلار به هم رسیدند / ربع سکه‌های غیربانکی در بازار جولان می‌دهند / کدام باند برنده نوسان ارز شد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت جمهوری اسلامی ایران عصر امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای گفت: با توجه به وضع مقررات منع رفت و آمد از سوی دولت محترم عراق از کلیه زائران و هم وطنان عزیز که در شهرهای عتبات عالیات، کربلای معلا و نجف اشرف حضور دارند تقاضا می‌شود تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت ایران در عراق در اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی خواست تا اطلاع ثانوی از هرگونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر حمله یک قلاده پلنگ در ارتفاعات روستای کیشکور شهرستان سرباز یک چوپان به شدت زخمی شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف 60 کیلوگرم شیشه و دستگیری اعضای باند قاچاق خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان طرح مهر‌آفرین باید تبدیل وضعیت شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: تاکنون نیز 67 نفر درگیر تب کریمه کنگو شدند و 7 نفر نیز تلفات داشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وبگاه آمریکایی در مطلبی به توانمندی خلبانان جنگنده‌های «اف -14» نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و نوشت برخلاف آمریکا، ایرانی‌ها اولین آمار برتری و موفقیت‌های دیگر را با این جت داشتند.

وب‌گاه الف

وجود مافیای زباله توهم نیست چون به‌واقع وجود دارد و در عین بی‌نظمی، منظم کار می‌کند؛ مافیایی که آموخته چطور زودتر و باانگیزه‌تر از شهرداری‌های کشور بر سر سطل‌های زباله حاضر شود و چگونه با سرعت زباله‌ها را تفکیک کرده و چطور آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به پول نقد تبدیل کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی تاریخ اقتصاد ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نشان می‌دهد، وضعیت اقتصاد همواره تحت تاثیر تغییرات نرخ ارز بوده. طوری که بعضا افزایش نرخ ارز عده‌ای را آن قدر فقیر می‌کرد که نیاز‌های روزانه خود را نیز نمی‌توانستند تامین کنند و برای عده‌ای چنان ثروت باد آورده می‌آورد که در در مدت زمانی کوتاهی زندگی آن‌ها از این رو به آن رو می‌شد. مناسبات بین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ورود کشتی‌های آمریکا به تنگه تایوان، ارتش چین به حالت آماده‌باش درآمد.