جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی در عراق اعلام کرد که هدفی «حیاتی» در ایلات را مورد حمله قرار داده است.

وب‌گاه تابناک

چین با اختصاص 61.61 درصد از ارزش کل واردات اجزاء و قطعات موتورسیکلت کشورمان، اولین کشور طرف معامله در واردات این کالا بود و پس از آن امارات متحده عربی با سهمی معادل 32.93 درصد و تایلند با 3.15 درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

ارتش آمریکا اقدام به انتقال مقادیر زیادی موشک‌های رهگیری سامانه‌های پدافندی به رژیم صهیونیستی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه ستاد مرکزی عزم بسیار جدی برای اجرای قانون ساماندهی واردات ته‌لنجی دارد، گفت: وضعیت اجرای قوانین قبلی این حوزه اسفناک است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبیین پیام عملیات «وعده صادق»، گفت: تنبیه متجاوز با هوشمندی کامل در عرصه میدان و سیاست یا در عرصه سیاست و عملیات دفاعی بازدارنده، بسیار خوب و هوشمندانه انجام شد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براین اساس عملیات وعده صادق، فصل جدیدی از اقدامات محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را گشوده و از این پس سبک نوینی از کنش آفندی محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بروز خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفت که اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفت که اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان به ارتباط بین بهداشت دهان و دندان و ابتلا به سرطان کولون دست یافته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز فاز دوم نیروگاه برق سمنان به ظرفیت 366 مگاوات در قالب طرح توسعه این نیروگاه را افتتاح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنبش حماس از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات اسرائیل قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری از حمله های جدید حزب الله به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا، بلندی های اشغالی جولان و بلندی های اشغالی کفرشوبا خبر دادند.