جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند دست کم 100 موشک به سرزمین‌های اشغالی از سوی مقاومت لبنان تحت رهبری حزب‌الله، ظرف 24 ساعت گذشته، شلیک شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گلی کانی گفت: به هیچ عنوان صدای انفجار شنیده شده در شهر قدش مربوط به مسائل امنیتی نبوده و فقط موضوع حریق مطرح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی از پرتاب حداقل 100 موشک به سرزمین‌های اشغالی ظرف 24 ساعت گذشته، توسط مقاومت لبنان خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس در بیانیه‌ای شهادت سه فلسطینی در مقابله با یورش اشغالگران به اردوگاهی در کرانه باختری را تایید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه آمریکایی مدعی شده یحیی سنوار که سمت ریاست حماس را بر عهده دارد، همچنان در غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قسام اعلام کرد: مبارزان ما موفق شدند که در عملیات‌های جداگانه جنگ افزارهای دشمن و نظامیان اشغالگر را از فاصله صفر در محله الزیتون در غزه هدف قرار داده و از پا درآوردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد حماس با روند گفت‌وگوها پیرامون آتش‌بس موافقت کرده است، اما از دیدگاه ما دشمن در حال وقت‌کشی است و این موضوعی است که ما به هر حال آن را نخواهیم پذیرفت. زمان برای وقت‌کشی دشمن نامحدود نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد در واکنش به حمله دشمن اشغالگر به اطراف شهر بعلبک این کشور، مقر ارتش اسرائیل را هدف حمله قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط مصر و اسرائیل این روزها به مانند گذشته نیست و برنامه‌های اخیر بنیامین نتانیاهو درباره غزه، رابطه تل‌آویو - قاهره را شکرآب کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از شلیک بیش از 40 موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی و شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی خرمای ایران گفت: در خصوص گران فروشی خرما در سطح شهر مسئولان امر و تعزیرات باید چاره اندیشی کنند. دلالان خرما را در مبدا با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمتی که در بازار عرضه می‌شود خریداری می‌کنند و متاسفانه هیچ کسی جلوی حضور دلالان در بازار خرما را نمی‌گیرد و همین باعث ایجاد نوسان قیمت در بازار این محصول می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانم امینی: از دولت موقت اسلامی و رهبران انقلاب دو سوال دارم: 1- در حالی که گفته شده زنان دارای حقوق مساوی با مردان هستند، چرا زنان در شورای انقلاب اسلامی عضویت ندارند؟/ هوشنگ سپهری:... به آقای قطب‌زاده [سرپرست وقت رادیو تلویزیون] بگویید... اگر پیام‌ها یا خبرهای مربوط به فداییان مورد علاقه‌ی ایشان نیست، بهتر است کار این سازمان را به کارکنانش واگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای خبر دادند که یک پهپاد اسرائیلی بر اثر شلیک یک موشک زمین به هوا از جنوب لبنان ساقط شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارشگر ویژه سازمان ملل گفت: می‌دانیم که اسرائیل تدابیر پیشگیرانه مورد نظر دادگاه دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه جهانی غذا هشدار داد که سوءتغذیه در غزه به ویژه در میان کودکان به سطح بسیار بالایی رسیده است.