جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز دوشنبه (7 اسفند) در نوار غربی و جنوب کشور بارش کاهش می‌یابد و در سایر مناطق بارش برف و باران ادامه می‌یابد. سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب...

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی فردی بدون ارزیابی از شرایط موجود وارد حوزه‌ای که نمی‌شناسد می‌شود یا با توصیه دیگران و به دست آوردن منافع کوتاه مدتی دست به اقداماتی می‌زند، خیلی زود جایگاه خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ اسرائیل یکشنبه شب مدعی شد که حتی با آتش‌بس موقت احتمالی در غزه حملات به حزب‌الله لبنان تشدید خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: گواهی سپرده خاص یکی از ابزارهای سیاست پولی است، این ابزار می تواند به بهبود متغیرهای پولی و تحقق هدف گذاری ها در مسیرهای در نظر گرفته شده، کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، پهپاد‌های رژیم صهیونیستی یک کامیون را در منطقه «القصیر» در حومه حمص در نزدیکی مرز با لبنان هدف حمله موشکی قرار دادند. هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله و میزان تلفات و خسارت‌های احتمالی آن منتشر نشده است. این حمله در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های عبری زبان چند روز گذشته اعلام کردند که حداقل 5 موشک از لبنان به سمت بلندی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کابینه جنگ اسرائیل، اعزام هیاتی برای تکمیل مذاکرات با حماس بر سر مبادله اسیران به قطر را تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مخالفان اسرائیل و معترضان حمله به غزه در شهرهای مختلف اروپا تظاهرات کرده و خواستار آتش‌بس فوری و توقف نسل‌کشی در غزه و آزادی فلسطین شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های فلسطینی از هدف قرارگرفتن شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین توسط حزب الله لبنان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا «سنتکام» شامگاه شنبه مدعی شد یک موشک بالستیک را که از منطقه تحت کنترل جنبش انصارالله یمن به خلیج عدن پرتاب شد، سرنگون کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حملات اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه بدون وقفه به ویژه در مناطق اطراف خان یونس جریان دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری برزیل تاکید کرد که آنچه اسرائیل در غزه انجام می‌دهد، جنگ نیست بلکه نسل‌کشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات پاکستان در جلسه علنی دیوان بین المللی دادگستری از دادگاه لاهه خواست تا مطابق با وظایف قضایی خود جلوی اقدامات سیستماتیک آپارتاید صهیونیست‌ها را بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سانترالیسم و تمرکزگرایی مقتدرانه موجود در اردوگاه اصلاحات نمی‌تواند با بیانیه 110 امضایی چپ‌های نجیب کنار بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صد و چهلمین روز از جنگ غزه، بیش از 40 نفر به شهادت رسیده و بیش از 100 نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لافراری اپرتا معرفی شده از شرکت چیتاموتورز دست‌ساز در مشهد رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقر نظامیان اسرائیل در جولان اشغالی از جنوب لبنان موشک باران شد.