جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های خبری پنجشنبه شب اعلام کردند که حزب الله لبنان یک پایگاه نظامی اسرائیلی را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار داده است.

وب‌گاه عصر ایران

حزب الله در بیانیه‌ای این حمله را برعهده گرفت و افزود که در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمله به روستاها و منازل مسکونی که آخرین آن حمله به «کفررمان» بود، پادگان نظامی «یوآو» را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش ها از موج جدید بیماری‌های تنفسی ویروسی در اصفهان خبرمی دهند که تعداد قابل توجهی از مردم در سنین مختلف را گرفتار خود کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

ترکیبی از بیماری های تنفسی ویروسی مانند آنفلوآنزا، کرونا و سرماخوردگی از حدود سه هفته پیش تاکنون در حال جولان دادن در اصفهان است و مشاهدات خبرنگاران ایرنا از مناطق مختلف حاکی از افزایش قابل توجه مُبتلایان به این بیماری ها و مراجعه آنها به مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌هاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

موج جدیدی از بیماری‌های تنفسی ویروسی در اصفهان در حال خودنمایی بوده و تعداد قابل توجهی از مردم در سنین مختلف را گرفتار خود کرده است بطوریکه کلینیک‌ها و مراکز درمانی این روزها و شب‌ها، خلوتی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عجایب انتخابات کم نبوده و نیست اگر نگاهی به سبک و سیاق قبلی ها بیندازیم متوجه می شویم بازار داغ تبلیغات فقط به کلیپ ها و جولان دادن در فضای مجازی و حتی شام و ناهار دادن ها ختم نمی شود و هرچه به روز موعود نزدیک تر می شود رفتارهای خارق العاده و عجیب هم اوج می گیرد و پول پاشی‌ها به حد کمال می رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رزمندگان گردان‌های شهید «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین و نیز «ناصر صلاح الدین» از ضربات سنگین به نیروها و خودروهای نظامی اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آمریکایی گزارش داد در نتیجه تشدید تدابیر امنیتی و حملات اسرائیل، ارسال کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان ساکن غزه با مشکل مواجه شده

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که به یک هدف نظامی اسرائیل در جولان اشغالی حمله پهپادی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حملات دشمن صهیونیستی به غرب دمشق خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌ها از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حملات اسرائیل به غرب دمشق خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از وقوع چند انفجار جدید در شهر دمشق خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصر امروز مجددا دمشق مورد حمله هوایی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، منابع خبری بعد از وقوع چند انفجار جدید در شهر دمشق خبر دادند. منابع رسانه‌ای در این باره اعلام کردند که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) انفجار جدید در دمشق رخ داده است.