شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری مدیرعامل 2 شرکت وارداتی با 8 هزار میلیارد عدم رفع تعهدات ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز خبر داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی با سمت مدیریت دو شرکت وارداتی به دلیل رفع تعهدات ارزی به میزان هشت هزار میلیارد ریال تحت تعقیب مرجع قضایی قرار گرفته و دستگیر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ «لئون بار»، یک افسر ارشد در لشکر کرانه باختری ارتش رژیم صهیونیستی بود که در جنگ غزه به هلاکت رسیده‌است.

وب‌گاه گسترش

تراکم‌فروشی خلاف هدف تعیین‌شده در مناطق فرسوده جنوبی و مرکزی شهرها انجام نشده و بیشتر در مناطق گران‌قیمت و شمالی شهر رخ داده است. طی 3 دهه گذشته شاهد هجوم یک‌باره و رشد انفجاری جمعیت در تهران و کلانشهرها بوده‌ایم که به هر دلیل موجب افزایش تراکم در محدوده‌های شهری شده و طی سال‌های اخیر حتی به نقاط حاشیه‌ای و پیرامون کلانشهرها نیز سرایت کرده است. به‌تازگی علیرضا زاکانی، شهردار تهران اظهار...

وب‌گاه مشرق نیوز

در گذشته تروریست‌های تکفیری داعش به جان مسلمانان منطقه افتادند. حالا تاریخ در حال تکرار شدن است و محور مقاومت این بار هم اجازه چنین کاری نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زباله سوزی به عنوان یکی از عوامل آلودگی هوای تهران معرفی شد. به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در حالی از جولان پسماندسوزی و ضایعات‌سوزی در حاشیه پایتخت خبر داده که به گفته او، این مساله در تشدید آلودگی هوای تهران در هفته های اخیر بسیار نقش داشته است. آن طور که او اعلام کرده است شاهد پسماندسوزی های گسترده در کهریزک، باقرشهر و حاشیه های شهرستان...

وب‌گاه فرارو

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه زباله‌سوزی خصوصاً در فصول سرد سال موجب ورود حجم قابل توجهی آلودگی و مواد خطرناک و سمی به هوای پایتخت می‌شود گفت: هرچند گشت‌های شبانه دستگاه‌های مسؤول در این زمینه می‌تواند پیشگیرانه باشد، ولی باید این موضوع به صورت ریشه‌ای حل شود.

وب‌گاه الف

طلاهای کثیف این روزها سبب تشدید آلودگی هوا در پایتخت شده است و مدیران محیط زیست در مورد این مساله به ویژه در 4 منطقه تهران هشدار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پیش بود که یکی از دانشجویان خوابگاه الزهرا در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از شیوع ساس در این خوابگاه خبر داد و گفت، مسئولان دانشگاه برای رفع این مشکل همکاری نمی‌کنند. بی‌توجهی به افزایش و شیوع ساس‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی از این منظر می‌تواند خطرناک باشد که گزش‌های زیاد آن‌ها باعث بروز کم‌خونی می‌شود یا در برخی افراد با حساسیت‌های بدنی بالا، می‌تواند منجر به ایجاد زخم و...

وب‌گاه فرارو

بی‌توجهی به افزایش و شیوع ساس‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی از این منظر می‌تواند خطرناک باشد که گزش‌های زیاد آن‌ها باعث بروز کم‌خونی می‌شود یا در برخی افراد با حساسیت‌های بدنی بالا، می‌تواند منجر به ایجاد زخم و عفونت‌های ثانویه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری منطقه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک دستگاه خودرو در قنیطره در جولان سوریه خبر داد. خبرنگار المیادین در سوریه گزارش داد که در این حمله پهپادی رژیم صهیونیستی، دو موشک به سمت خودرویی در شهر «البعث» در استان القنیطره شلیک شد که در جریان آن 4 نفر شهید شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به استان قنیطره سوریه دست کم چهار شهید برجای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرای طرح‌های پیش‌دستانه پلیس در دستگیری اوباش اگرچه فقط در تهران 45 درصد از شرارت‌های اراذل و اوباش کاسته است، اما به نظر می‌رسد برای پایان دادن به جرایم خشنی که این گروه از مجرمان انجام می‌دهند، به یک سیستم یکپارچه و حتی هوشمند از دستگیری تا نظارت‌های پس از آزادی نیاز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گفته منابع خبری، پنجشنبه شب صدای آژیر خطر در جولان و الجلیل اشغالی به صدا درآمد.

وب‌گاه تابناک

نکته قابل تامل در خصوص سلتوس، به فضای مجازی و جولان دلالان خودرو برمی گردد. جاییکه چند روزی است که قیمت این خودروی وارداتی به ارقام عجیبی همچون 5 تا 6 میلیارد تومان نیز رسیده است که بیان گر افزایش دو برابری نسبت به قیمت قطعی در سامانه یکپارچه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل تاسف و نگرانی عمیق خود را از تصمیم اسرائیل برای عدم تمدید روادید «لین هاستینگز»، هماهنگ کننده سازمان در امور کمک های بشردوستانه در اراضی فلسطین ابراز کرد.