شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری اخبار اولیه‌ای از شلیک راکت از لبنان به سمت یک شهرک اسرائیلی منتشر کردند.

وب‌گاه گسترش

از بین بیش از 100 هزار مدرسه فعال که در کشورمان وظیفه آموزش و تربیت دانش‌آموزان را برعهده دارند، تقریباً 18 هزار مدرسه به عنوان مدارس غیردولتی فعالیت می‌کنند و زیر نظر دولت قرار ندارند. در این 18 هزار مدرسه، حدود 4.5 میلیون دانش‌آموز در حال تحصیل هستند و آموزش آنها تحت نظارت 250 هزار مدیر، معلم و کارکنان اجرایی صورت می‌پذیرد. مدارس غیردولتی طبق این آمارها یک جزیره کوچک در دریای وسیع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه‌ی اسرائیلی از شلیک چند موشک از خاک سوریه به بلندی‌های اشغالی جولان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما برای بازگرداندن اسرایی که در ویدیوی حماس دیده شدند، هر کاری خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر دادند که چند موشک از سوریه به سوی مناطق جولان اشغالی شلیک شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل برای حمله زمینی به لبنان، و عقب نشینی نیروهای حزب‌الله به شمال رود «لیطانی» برنامه ریزی کرده است.

وب‌گاه فرارو

دربی صد و دوم پایتخت که مربیان و بازیکنان میلیاردی در آن حضور داشتند، نه تنها بار فنی و فوتبال جذابی را برای هواداران به همراه نداشت بلکه پر از اتفاقات زشت و ناشایست از سوی آن‌ها بود.

وب‌گاه تابناک

اگر بلیت فروشی در سامانه الکترونیکی و با کد ملی صورت می‌گیرد و در گیت‌های بازرسی و ورودی استادیوم نیز کارت ملی تماشاگران چک می‌شود، چگونه بلیت هر فرد دارنده آن، قابل فروش به شخص دیگری است؟ آیا پای یک فساد سیستماتیک در میان است؟ دلال‌ها از کجا بلیت می‌آورند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «واشنگتن پست» گزارش داد که اسرائیل از تسلیحات حاوی فسفر سفید که واشنگتن برای اسرائیل ارسال کرده، در حمله به شهرک «الظهیره» در جنوب لبنان استفاده کرده است.

وب‌گاه گسترش

دنیای خودرو هر روز اتفاقات غافلگیرکننده‌ای دارد که نمی‌توان از آن گذشت. از بازار و قیمت‌های نجومی خودروهای ایرانی و خارجی تا کلاسیک‌های همیشه ماندگار که روزی روی جلد مجله‌ها و دیوار اتاق‌ها بود. هر هفته در این بخش از روزنامه صمت نگاهی کوتاه به تمام جنجال‌های خودرویی خواهیم داشت. دنیای خودرو هر روز اتفاقات غافلگیرکننده‌ای دارد که نمی‌توان از آن گذشت. از بازار و قیمت‌های نجومی خودروهای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: «بررسی‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست نشان می‌دهد که اجرای اقدامات اساسی پیش‌بینی‌شده در قانون هوای پاک به حدود 100هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد تا بتوان گام‌هایی جدی و سریع برای حل مشکل آلودگی هوای کلانشهرها برداشت. تکالیف روی زمین مانده برای اجرای قانون هوای پاک باعث افزایش شدید مبلغ مورد نیاز برای اجرای مفاد مختلف این قانون شده و رفع معضل...

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان از دستگیری مدیرعامل 2 شرکت وارداتی با 8 هزار میلیارد ریال عدم رفع تعهدات ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران روز یکشنبه در سی‌ودومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران که در محل تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، سخنان خود را به برشمردن سویه‌های اشتباه در حوزه دانشگاه کارآفرین و برداشت‌های نادرست از دانشگاه کارآفرین در داخل و محیط بیرون دانشگاه اختصاص داد و بیان داشت: این برداشت‌های نادرست، تلاش‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران در خصوص وضعیت بازار میوه برای شب یلدا جزییاتی را مطرح کرد. رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران در خصوص وضعیت بازار میوه برای شب یلدا جزییاتی را مطرح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران گفت: مقادیری میوه برای شب یلدا ذخیره شده که از 27 آذر به منظور تنظیم قیمت‌ها وارد بازار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل 2 شرکت وارداتی با 8 هزار میلیارد ریال عدم رفع تعهدات ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقدام روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در اعلام تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و سپس اقدام این روزنامه در تغییر آمار اعلام شده، باعث جنجالی در اراضی اشغالی شده است.