یک‌شنبه 27 خرداد 1403

جوکار: دوره هفتم شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت سه ساله خواهد بود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جوکار: دوره هفتم شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت سه ساله خواهد بود + فیلم

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: شهیدآیت الله رئیسی یک انسان عالم، متواضع مردم‌دار با روحیه جهادی انقلابی و عاشق خدمت به مردم بود. وی افزود: رئیس جمهور و حتی نماینده مجلس تا در کنار مردم قرار نگیرند و مشکلات مردم را نبینند، هر تصمیم گیری و قانون گذاری اشتباه است. جوکار اظهار داشت: بار دیگر در...

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: شهیدآیت الله رئیسی یک انسان عالم، متواضع مردم‌دار با روحیه جهادی انقلابی و عاشق خدمت به مردم بود. وی افزود: رئیس جمهور و حتی نماینده مجلس تا در کنار مردم قرار نگیرند و مشکلات مردم را نبینند، هر تصمیم گیری و قانون گذاری اشتباه است. جوکار اظهار داشت: بار دیگر در کشور، یک الگوی خدمت مثل شهیدان رجایی و باهنر را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به شهادت رئیس جمهور و ضرورت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در موعدی زودتر از موعد قانونی، مجلس شورای اسلامی در حال بررسی طرحی برای تعیین تکلیف انتخابات شورا‌ها است. جوکار اظهار داشت: در این طرح، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال 1404 و در موعد مقرر برگزار خواهد شد. رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: بر اساس این طرح، دوره هفتم شورا‌ها نیز سه ساله خواهد بود تا انتخابات شورا‌های شهر و روستا و ریاست جمهوری دوباره به طور همزمان برگزار شود.