دوشنبه 16 مهر 1403

جوی که در تراکتور تجربه کردم بی‌نظیر بود / ساغلام می‌تواند این تیم را به اوج برگرداند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جوی که در تراکتور تجربه کردم بی‌نظیر بود / ساغلام می‌تواند این تیم را به اوج برگرداند

محمد آقاجان‌پور معتقد است که ارطغرل ساغلام می‌تواند این تیم را به جمع 4 تیم برتر فوتبال کشور برگرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آقاجان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در مورد حضورش در تیم تراکتور اظهار داشت: من از اوایل نیم‌فصل دوم به تراکتور اضافه شدم و یکی دو هفته زمان برد تا به ترکیب اصلی برسم. من در دیدار مقابل پیکان اولین بازی‌ام را با پیراهن تراکتور انجام دادم. در ادامه تغییراتی هم در کادرفنی صورت گرفت و خداراشکر می‌کنم که توانستم جایگاهم را در ترکیب تیم تثبیت کنم.

وی خاطرنشان کرد: نتایجی که در نیم‌فصل اول کسب شد، در شان باشگاه بزرگ تراکتور و هواداران خونگرمش نبود. همه بازیکنان و کادرفنی در 10، 12 هفته آخر همدل شدیم تا تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و بهترین اتفاق را برای این تیم رقم بزنیم. خوشبختانه در هفته‌های پایانی عملکرد مناسبی داشتیم. ما در 8 هفته آخر 4 برد و 2 مساوی به دست آوردیم و دو بازی نیز وضعیتش مشخص نیست.

مدافع مازندرانی تیم تراکتور با اشاره به تحول این تیم پس از حضور ساغلام گفت: ما با آمدن آقای ساغلام نتایج خیلی خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم که اگر کادرفنی کنونی از اول فصل در تراکتور حضور داشتند، نتایج به مراتب بهتر می‌شد. آقای ساغلام مربی بسیار باشخصیت و توانمندی هستند و معتقدم می‌توانند تراکتور را به جمع 4 تیم برتر فوتبال کشور برگردانند.

آقاجان‌پور ضمن تمجید از هواداران تراکتور اذعان داشت: به نظرم اگر تراکتور بیشتر از سرخابی‌ها طرفدار نداشته باشد کمتر از آن‌ها ندارد. حقیقتاً جوی که در هفته‌های اخیر با حضور هواداران تجربه کردیم بی‌نظیر بود و چنین جوی را هرگز ندیده بودم. هواداران حس فوق‌العاده‌ای به بازیکنان می‌دادند. معتقدم باشگاه تراکتور متعلق به هواداران است و همیشه هم باید تیمی ببندند که در حد قهرمانی باشد.

وی مطرح کرد: شرایط برای من در تراکتور خیلی خوب پیش رفت. در هفته‌هایی که خودم بازی کردم خداراشکر هیچ باختی نداشتیم. به لطف خدا، اعتماد کادرفنی و کمک هم‌تیمی‌هایم یک گل و یک پاس گل حساس در بازی با هوادار به ثبت رساندم و خدا را شاکرم که توانستم برای تیم مثمرثمر باشم.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در مورد وضعیتش برای فصل آینده اعلام کرد: من قراردادم با باشگاه تراکتور به مدت نیم‌فصل منعقد شده بود که الان به اتمام رسیده است. امیدوارم یک تصمیم خوب برای خودم و آینده‌ام بگیرم. منتظرم که ابتدا تکلیف سرمربی تیم مشخص شود تا با باشگاه صحبت کنم.

آقاجان‌پور در واکنش به این پرسش که «آیا دوست دارد در تراکتور بماند؟» ابراز داشت: همانطور که گفتم احساسی که بازیکنان از مردم آذربایجان و شهر تبریز می‌گیرند، بسیار مثبت است. شما نمی‌توانید این احساس را در جاهای دیگر تجربه کنید. من نسبت به هواداران و باشگاه حس خیلی خوبی دارم. ان‌شاءالله که اتفاقات خیلی خوبی برای باشگاه تراکتور و مردم آذربایجان رخ دهد.

انتهای پیام /