سه‌شنبه 29 خرداد 1403

حزب الله این پایگاه استراتژیک اسرائیل را منهدم کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حزب الله این پایگاه استراتژیک اسرائیل را منهدم کرد

اقتصادنیوز: بخشی از تجهیزات و رادارهای پایگاه هوایی راهبردی «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان حزب الله لبنان منهدم شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حمله و تروری که دشمن صهیونیستی در شهرک جویا در جنوب لبنان انجام داد، مقر یگان کنترل و اداره عملیات هوایی پایگاه میرون را با موشک های هدایت شونده هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان افزود: در این عملیات بخشی از تجهیزات و رادارهای رژیم صهیونیستی در پایگاه میرون منهدم شد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

خبر مرتبط آمریکا این افراد اسرائیلی را تحریم کرد

اقتصادنیوز: جمعی از مسوولان آمریکایی اظهار کردند که واشنگتن یک گروه اسرائیلی را به دلیل حمله به کاروان کمک‌های بشردوستانه‌ای که به سمت غزه در حرکت بود، تحت تحریم‌هایی قرار داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله در این منطقه به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده است و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده اند.

خبر مرتبط درخواست اسرای اسرائیلی پس از بازگشت از غره چه بود؟

اقتصادنیوز: یک روزنامه عبری فاش کرد 10 هزار سرباز پس از بازگشت از غزه درخواست ارائه خدمات بهداشت روانی کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حزب الله این پایگاه استراتژیک اسرائیل را منهدم کرد 2
حزب الله این پایگاه استراتژیک اسرائیل را منهدم کرد 3