پنج‌شنبه 12 مهر 1403

حزب الله هرگز با شهادت سید حسن نصرالله از بین نخواهد رفت

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حزب الله هرگز با شهادت سید حسن نصرالله از بین نخواهد رفت

وزیر سابق کشور گفت: حزب الله هرگز با شهادت سید حسن نصرالله از بین نخواهد رفت.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر سابق کشور در تجمع دانشجویی مقابل لانه جاسوسی اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله رفت اما حزب الله قهرمان ماند. آنها تلاش کردند بگویند حزب الله فروپاشیده است اما اینگونه نیست.

وی ادامه داد: حزب الله هرگز با شهادت سید حسن نصرالله از بین نخواهد رفت.

وحیدی افزود: در آستانه نقطه تحول دیگری هستیم. سیلی محکم رزمندگان در وعده عملیات صادق 2 زدند را مشاهده کردید. این سیلی نشان از یک نقطه تحول دیگری است. امروز با کمال قدرت و اقتدار و با تدبیر فرماندهان در نیروهای مسلح در زمان و مکان مناسب بر پیکر فرسوده و از درون تهی شده صهیونیستی وارد کردند.

وی گفت: امروز رژیم صهیونیستی با یک شکست راهبردی مواجهه شده و به اهداف خود در غزه دست نیافته است.

وحیدی تصریح کرد: کشورهای عربی کجا هستند؟ شهید سید حسن نصرالله عزت را به کشورهای عربی برگرداند. آنها باید بدانند که مهر ننگی بر پیشانی آنها خواهد بود اگر غایب صحنه باشند. چون هر غایب و ساکتی یعنی به نفع رژیم اسرائیل کار می‌کند.

وی ادامه داد: ملت‌های مسلمان می‌دانند که دولت‌های آنها مردم فلسطین و لبنان و دیگر ملت‌هایی که در حال مبارزه با رژیم اسرائیل را یاری نکردند. البته خدا کافیست، اما ننگ ابدی بر آنها فقط خواهد بود که صرفاً حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند.

وحیدی افزود: رهبری فرمودند در یک پیچ تاریخی قرار داریم و امروز مقاومت اسلامی این پیچ تاریخی را شکل می‌دهد. دانشجویان باید در همه عرصه‌ها همچون گذشته بدرخشند. اینکه شما دانشجویان نشان دادید که پای کار مقاومت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران هستید، بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: امام فرمودند جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال دارد. مقاومت اسلامی مولود دفاع مقدس است لذا امروز فتح کامل فلسطین را محقق خواهد کرد.

وحیدی با بیان اینکه نصرالله در مقابل داعش ایستاد و اجازه نداد پای آن در لبنان باز شود، گفت: سید حسن نصرالله در کنار سوریه ماند تا خط مقدم مقاومت سقوط نکند. وقتی جنگ بوسنی رخ داد در دفاع از ملت بوسنی ایستادند.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله افتخار مردم لبنان و ماست، گفت: دشمن توهم از نیل تا فرات را داشت اما توهماتش بر باد رفت و به دنبال دفاع از خودش در یک محدوده کوچک برآمد.

وی تصریح کرد: در 1996 که رژیم صهیونیستی علیه حزب الله عملیات کرد و چندین کشتار آفرید اما آن‌که پیروز خارج شد، حزب الله قهرمان و سیدحسن نصر الله بود.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: بارها گفتند می‌خواهیم اسلحه را از دست حزب الله خارج کنیم اما شکست خوردند.