سه‌شنبه 29 خرداد 1403

حسادت مورینیو به پپ: او بازیکنان زیادی دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسادت مورینیو به پپ: او بازیکنان زیادی دارد!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، وضعیت تیمش را با غول‌های لیگ برتر انگلیس مقایسه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو همواره درباره اینکه در رم بازیکن زیادی ندارد و گزینه‌هایش برای انتخاب سیستم و چیدن ترکیب محدود است، اعتراض کرده است. پیش از این نیز مورینیو با مصدومیت هر کدام از بازیکنانش از اینکه بازیکن زیادی برای پر کردن جای او ندارد صحبت کرده بود.

او حتی در یکی از مصاحبه‌هایش در روزهای گذشته درباره کمبود مدافع گفته بود که اگر لازم باشد روملو لوکاکو را در قلب دفاع قرار خواهد داد. مورینیو امروز نیز در صحبت در مورد وضعیت مصدومیت دیبالا، مقایسه عجیبی انجام داد.

او گفت:«یافتن راه حلی برای بازی بدون دیبالا مانند یافتن راه حلی برای بازی بدون ارلینگ هالند برای گواردیولا نیست، زیرا او آلوارز را دارد. اگر استرلینگ برای پوچتینو بازی نکند و به هر دلیلی در بازی حضور نداشته باشد، او مودریک را در جایش قرار خواهد داد. به همین راحتی. برای کلوپ نیز فرقی ندارد. اگر دیاز آماده نباشد، او داروین نونیز را بازی می‌دهد. وضعیت رم این گونه نیست. من برای یافتن جای هر بازیکن مصدوم باید ساعات زیادی فکر کنم و احتمالات را بررسی کنم. باید بگویم اگر این بازیکن را جای او قرار دهم، اگر مصدومیت دیگری اتفاق افتاد، در پست دیگر باید چکار کنم.

همه این مشکلات وجود دارد. تیم‌های بسیار دیگری نیز در سری A هستند که مشکلی بابت مصدومیت بازیکنان‌شان ندارد و جای هر بازیکن خوبی را با بازیکن خوب دیگری پر می‌کنند. در اینجا این یک معضل بزرگ است که می‌تواند به تیم ضربات زیادی وارد کند.»

حسادت مورینیو به پپ: او بازیکنان زیادی دارد! 2