دوشنبه 18 تیر 1403

حضور بهادری جهرمی در انتخابات 1403/ دعوت از مردم برای حضور پای صندوق رأی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حضور بهادری جهرمی در انتخابات 1403/ دعوت از مردم برای حضور پای صندوق رأی

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: از همه کسانی که در دوره اول مشارکت کردند یا نکردند مجدداً دعوت می‌کنیم برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق رأی بیایند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی پس از مشارکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد النبی نارمک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آنچه امروز مردم در صندوق‌های رأی مشخص می‌کنند، بر روی زندگی امروز و فردای همه‌ی ما و زندگی ده‌ها سال بعد فرزندان‌مان تأثیر می‌گذارد. طبیعتاً هر کسی تلاش می‌کند اثرگذاری خود را برای زندگی خود و فرزندانش داشته باشد.

خبر مرتبط رئیس ستاد جلیلی در بحبوحه انتخابات پدر شد + عکس

اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی با انتشار پستی در شبکه ایکس از تولد پسرش خبر داد.

وی افزود: از همه کسانی که در دوره اول مشارکت کردند یا نکردند مجدداً دعوت می‌کنیم برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق رأی بیایند و نسبت به آینده کشور و خودشان بی‌تفاوت نباشند.

سخنگوی دولت یادآور شد: هیچکدام از ما امروز نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه کسی رئیس جمهور می‌شود. کسانی که در گذشته مدعی تقلب در انتخابات بودند یا شعار تحریم رأی سردادند، پشیمان شدند و امروز به پای صندوق آمده‌اند و با حضورشان اعتراف کردند که انتخابات در ایران سالم است و تنها راه نقش‌آفرینی برای آینده ایران انتخابات و مشارکت سیاسی است.

بهادری جهرمی تاکید کرد: امروز هر کسی اکثریت آرای ملت را به خود جلب کند، رئیس‌جمهور همه‌ی مردم است و به او احترام می‌گذاریم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حضور بهادری جهرمی در انتخابات 1403/ دعوت از مردم برای حضور پای صندوق رأی 2