دوشنبه 16 مهر 1403

حضور کاروان زیر سایه خورشید در ساوه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حضور کاروان زیر سایه خورشید در ساوه

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت خادمان آستان قدس در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک این آستان، وارد شهر ساوه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه مبارک کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی و بیرق مرقد ملکوتی امام رضا (ع) روز چهارشنبه 11 خردادماه در بین استقبال باشکوه عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) وارد شهرستان ساوه شد.

خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به ساوه در اولین مراسم از جشنواره مردمی «زیر سایه خورشید» در حرم حضرت اسحاق (ع) برادر امام رضا (ع) حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه بر قبور شهدای مدافع حرم به غبار روبی این حرم مطهر پرداختند.

خادمیاران رضوی و مردم شهرستان ساوه به شوق زیارت پرچم منور حضرت ثامن‌الحجج (ع) و خادمان آن حضرت، این کاروان را در مناطق مختلف این شهرستان همراهی و مشایعت می‌کنند.

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر به ساوه با حضور در منزل شهیدان روشن موکب و فردلو ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کردند.

کاروان زیر سایه خورشید هر روز در یک شهر مشرف می شوند و در ادامه، 12 خرداد در فراهان، 13 خرداد در خنداب، 14 خرداد در کمیجان، 15 خرداد در شازند، 16 خرداد در دلیجان، 17 خرداد در محلات، 18 خرداد در خمین، 19 خرداد در آشتیان، 20 خرداد در تفرش و 21 خرداد در اراک حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام /

حضور کاروان زیر سایه خورشید در ساوه 2
حضور کاروان زیر سایه خورشید در ساوه 3
حضور کاروان زیر سایه خورشید در ساوه 4