شنبه 14 مهر 1403

حفظ و تقویت اقتدار و انسجام در میان نیروهای مسلح ضروری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حفظ و تقویت اقتدار و انسجام در میان نیروهای مسلح ضروری است

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اقتدار و انسجام باید در میان نیروهای مسلح حفظ و تقویت شود چرا که این اقتدار موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

سردار جهانبخش کرمی شامگاه پنجشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان به رشادت ها و تلاش های پلیس در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه سپاه همواره در کنار این نیروی خدمتگزار است، افزود: اعتماد مردم به پلیس در واقع بزرگترین سرمایه است و این اعتماد با خوش رویی کارکنان در حین انجام وظیفه به دست می آید.

وی با تاکید بر اینکه کار با مردم از حساسیت بالایی برخوردار است و این نیازمند توجه به مسائل معنوی است که به حمدالله پلیس کشور از یک سطح معنوی خوب و قابل قبول برخوردار است، اظهار داشت: امنیت بستر مهم سرمایه گذاری است و امنیت مطلوب موجود در زنجان، این استان را بهترین گزینه برای سرمایه گذاری کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز بر ارتقاء گسترش تعاملات نیروهای مسلح در استان تاکید کرد و گفت: امنیت عمومی به‌عنوان مقوله‌ای فراگیر و پیش‌شرط در هر نوع برنامه‌ریزی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، جایگاهی برجسته دارد.

سردار رحیم جهانبخش، افزود: مجموعه نیروی انتظامی استان، آمادگی لازم برای همکاری و تعامل در تمام زمینه‌ها با سپاه پاسداران را دارد و مبنای عملکرد ما با همه دستگاه‌ها به ویژه سپاه پاسداران، بر اساس وفاق، همدلی و هم‌افزایی مشترک است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی و سپاه، به عنوان دو نهاد خدمتگزار مردم و مکمل یکدیگر هستند که این امر می تواند مایه برکت و موجب اطمینان در جهت تامین آسایش و آرامش خاطر مردم باشد و نیز می توان به واسطه همین هماهنگی از بسیاری از نا امنی ها جلوگیری کرد.

*س_برچسب‌ها_س*