جمعه 7 اردیبهشت 1403

حقایقی درباره مجله خواندنی اسنپ‌اکسپرس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حقایقی درباره مجله خواندنی اسنپ‌اکسپرس

اسنپ‌اکسپرس به عنوان سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ، از یک پلتفرم جامع و کاربردی رونمایی کرده که انبوهی از محتوای آموزشی در حوزه سبک زندگی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اینطور که اسنپ‌اکسپرس اعلام کرده محتوای منتشر شده در این مجله دستپخت جمعی از کارشناسان خبره و کاربلد در حوزه‌های مختلف است. این مجله مطالب پُروپیمانی در زمینه آموزش آشپزی دارد. بخشی هم به موضوعات مربوط به رژیم و تغذیه اختصاص داده شده. سلامت جسم و ذهن از دیگر موضوعات محوری مجله اسنپ‌اکسپرس است و البته بخش مُد و فشن را هم در این رسانه می‌توانید دنبال کنید.

در مجله اسنپ‌اکسپرس فرصت سرکشی به دنیای علم و فناوری را دارید. عرصه فرهنگ و هنر هم در این مجله از قلم نیفتاده و می‌توانید آخرین اخبار مربوط به دنیای فیلم، سریال و تئاتر را پیگیری کنید. در این بخش فهرست‌های جذابی می‌توانید پیدا کنید از بهترین فیلم و سریال‌ها که به تفکیک و در دسته‌بندی‌های جداگانه در دسترس قرار گرفته است. از رتبه‌بندی بهترین بلاک‌باسترهای هالیوودی گرفته تا سریال‌های کُره‌ای و فیلم‌های کلاسیک و حقایقی درباره پشت‌پرده فیلم‌های سینمایی روز دنیا.

اتاق خبر یکی از بخش‌های خواندنی مجله اسنپ‌اکسپرس است که اطلاعات آخرین رویدادها و جوایز و قرعه‌کشی‌های اسنپ‌اکسپرس در آن پوشش داده می‌شود. این نکته را هم اضافه کنیم که محتوای ویدئویی و پادکست با موضوعات مختلف مرتب روی خروجی مجله اسنپ‌اکسپرس قرار می‌گیرند. کاربران در بخش‌های مختلف مجله اسنپ‌اکسپرس می‌توانند به سهولت نظرات خود را ثبت کنند. این نظرات به طور منظم رصد می‌شود و برای بهبود عملکرد سرویس اسنپ‌اکسپرس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 1644988