پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه الف

رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام راحل سخنرانی می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در تماس با دادستان استان لرستان ضمن درخواست پیگیری ویژه پرونده مرحومه خانم دکتر بخشی در جریان آخرین وضعیت روند پرونده قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی از سنددار شدن اراضی برکه پریان با ورود این سازمان خبر داد و گفت: پیرو اطلاعیه واصله برخی افراد درخواست صدور سند مالکیت برای زمین موسوم به برکه پریان، در یک موقعیت مطلوب و بهترین نقطه شهر آستارا و در مجاورت دریا (مجاور بازارچه مرزی) به مساحت 83409 مترمربع را کردند و دستگاه‌های متولی نیز صدور سند مالکیت را در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پیگیری سازمان بازرسی کشور از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به «برکه پریان» به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد. با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل 3.000.000.000.000 تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت...

وب‌گاه مشرق نیوز

هشتمین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی به عنوان رئیس ستاد و با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.

وب‌گاه تابناک

سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت. محدوده‌ای که سند آن به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل و مقرر شده که در راستای حقوق عامه به عنوان فضای سبز، احداث پارک و پارکینگ عمومی بازارچه مرزی آستارا در اختیار شهرداری و برای استفاده مردم عزیز آستارا قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.

خبرگزاری تسنیم

با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل 3.000.000.000.000 تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

وب‌گاه الف

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش ویژه‌های هر ساله خود در شب‌های قدر که دوربین‌ها را به اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین می‌برد با مترجم ناشنوایان هم یک ویژه متفاوت برای شبکه سلامت هم درنظر گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب سال 1403 را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند که برخی از نمایندگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این باره مطرح کردند که در این گزارش می‌خوانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور از سنددار شدن اراضی برکه پریان به نام دولت با ورود این سازمان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با تصرف غیرقانونی برکه پریان در استان گیلان به مساحت 83 هزار و 409 متر مربع واقع در شهر آستا به ارزش دست کم سه هزار میلیارد تومان جلوگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش ویژه‌های هر ساله خود در شب‌های قدر که دوربین‌ها را به اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین می‌برد با مترجم ناشنوایان هم یک ویژه متفاوت برای شبکه سلامت هم درنظر گرفته است.

وب‌گاه الف

قرار بود نخستین دوره جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان تا پایان سال 1402 برگزار شود‌، اما نه خبری از برگزاری شد و نه خبری از اعلام فراخوان.