جمعه 7 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحمد حسینی گفت: با تصویب و تایید نهایی لایحه عفاف و حجاب در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشتها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهادهای نظارتی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به روند بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس گفت: تا ابلاغ این لایحه که دستگاه‌ها باید به وظایف روشن و بین خود عمل کنند.

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه 1403 در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا و آرنولدکلاسیک، با انتشار یک استوری از رهبر انقلاب، رییس جمهور و رییس قوه قضاییه برای توماج صالحی که به اعدام محکوم شده است، تقاضای عفو کرد. برترین‌ها: هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا و آرنولدکلاسیک، با انتشار یک استوری از رهبر انقلاب، رییس جمهور و رییس قوه قضاییه برای توماج صالحی که به اعدام محکوم شده است، تقاضای عفو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده ها هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای تماشاخانه سنگلج دچار لرزش می‌شود و از آنجاکه این تماشاخانه روی قنات قرار گرفته و پیش‌تر هم فرونشست داشته است، این ساخت و ساز نگرانی جامعه هنری را در پی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالله گنجی، فعال سیاسی اصولگرا به خبر اعدام توماج صالحی واکنش نشان داد. عبدالله گنجی، فعال سیاسی اصولگرا به خبر اعدام توماج صالحی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چند روز اخیر، ساخت و ساز ساختمان مجاور تماشاخانه «سنگلج» که در تملک شهرداری تهران است و از دوره مدیریت محمد باقر قالیباف بحث واگذاری آن به این تماشاخانه مطرح بوده، خبرساز شده است. بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده خبرنگار ایسنا هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتلان چشم آبی قتل وحشتناکی را در حاشیه بزرگراهی در مشهد رقم زده بودن به بازسازی صحنه جرم پرداختند. قاتلان چشم آبی قتل وحشتناکی را در حاشیه بزرگراهی در مشهد رقم زده بودن به بازسازی صحنه جرم پرداختند. به گزارش عرشه آنلاین، متهمان پرونده جنایی معروف به چشم آبی‌ها که قتل وحشتناکی را در حاشیه بزرگراهی در مشهد رقم زده بودند، در بازسازی صحنه جنایت و محل وقوع قتل زوایای جدیدی از این ماجرا...

وب‌گاه مشرق نیوز

سلمی نمین در مراسم رونمایی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی‌رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده‌ای به دلیل بخل‌ورزی آن را ثروت خودشان می‌پندارند.

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جداول لایحه بودجه 1403 در دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی های سال 1402 ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنای آمریکا روز سه شنبه، قانونی را تصویب کرد که به شرکت چینی بایت دنس 9 ماه تا یک سال، فرصت می‌دهد تیک‌تاک را در آمریکا واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت این اپلیکیشن ویدئویی محبوب روبرو خواهد شد.