شنبه 8 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده "آمیا" تصریح کرد: اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حکم بدومی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

وب‌گاه فرارو

ربیعی با بیان این اعتقاد که بسیار تاکید کرده ایم که تغییر سبک زندگی که در خیابان می‌بینید، توطئه نیست، بلکه تغییر ارزش‌ها است، تصریح کرد: اینگلهارت هم مطالعه کرده و می‌گوید کل جوامع این تغییرات را دارند. در هر جامعه‌ای به شکلی است. تعطیلی جمعه و شنبه توطئه نیست بعد هم فضای مجازی را محل این توطئه تصور می‌کنند.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد، گفت: برای همراهی فراجا در اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل نداردبرای همراهی فراجا در اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ مأموریتی حساس‌تر از این مأموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

«شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان، در اقدامی که در نوع خود بی سابقه است، حکم دیوان عالی کشور درباره پرونده سال 1401 توماج صالحی را اجرایی نکرد و با «ارشادی» خواندن این حکم و تاکید بر استقلال دادگاه بدوی، توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض، به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم کرد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در پرونده آمیا را محکوم کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان، در اقدامی که در نوع خود بی سابقه است، حکم دیوان عالی کشور درباره پرونده سال 1401 توماج صالحی را اجرایی نکرد و با «ارشادی» خواندن این حکم و تاکید بر استقلال دادگاه بدوی، توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض، به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دو روز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دو روز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز مجلس کار خوبی انجام داد و اشکالی که شورای نگهبان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.