جمعه 28 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری مهر

سخنگوی قوه قضاییه گفت: حکم «چعب» پس از مراحل قانونی به مرحله اجرا درآمد.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان هواپیمای اوکراینی، وقتی آن حادثه پیش آمد، یک ساعت بعدش جمهوری اسلامی صادقانه گفت که اشتباه از جانب خودمان بوده است و اشتباه از نیرو‌های نظامی خودمان بوده است؛ صادقانه به مردم گفتند. به هر حال مردم هم وقتی دیدند که مسوولان‌شان صادقانه توضیح می‌دهند، پذیرفتند. اما هیچ‌وقت نیامدیم دروغ بگوییم که مثلا نقص فنی بود و اینها؛ می‌شد این کار‌ها را هم کرد؛ اما صادقانه گفته شد. پس از اینکه...

وب‌گاه گسترش

رئیس کل بانک مرکزی از تشکیل کمیته تأمین و تخصیص ارز در مجموعه متبوعش خبر داد و گفت: مسدودسازی ریالی حساب‌ها از درخواست‌های غیرواقعی برخی افراد و شرکت‌ها که نیازی به ارز نداشتند، جلوگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

پیمان جبلی درباره انتشار اخباری درباره ادغام دو شبکه تلویزیونی امید و کودک سیما و همچنین بازنگری بر دستمزدهای اهالی رادیو و تناقض عملکردی در آگهی‌های بازرگانی، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

با اعلام محکومیت قطعی رئیس‌کل و معاون ارزی بانک مرکزی در دولت گذشته، بازخوانی پرونده تخلفات آنان ضروری است.

وب‌گاه گسترش

عضو شورای شهر تهران گفت: هیچ نماینده‌ای از دیگری برتر نیست و اگر برخی فکر می‌کنند نماینده‌تر هستند مسیر اشتباهی را طی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسحاق جهانگیری در انتخابات سال 96 اتهاماتی را علیه قالیباف مطرح کرد که مصداق تشویش هدفمند اذهان عمومی به‌شمار می‌رفت.

خبرگزاری تسنیم

براساس طرحی که کمیسیون اقتصادی مجلس آماده کرده بناست تغییراتی در فرایند پرداخت خسارات به خودروهای متعارف و غیرمتعارف صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: هیچ نماینده‌ای از دیگری برتر نیست و اگر برخی فکر می‌کنند نماینده‌تر هستند مسیر اشتباهی را طی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات برنامه و اقدامات جدید سازمان بهزیستی کشور برای حمایت از حقوق معلولان و مددجویان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: سیدخلیل سجادپور - زمانی به هویت واقعی آن دختر در فضای مجازی پی بردم و فهمیدم که او زنی متاهل و دارای فرزند است که دیگر «عاشق» شده بودم و در مرداب این عشق مجازی دست و پا می زدم...

وب‌گاه گسترش

نماینده رفسنجان و نزدیک به جبهه پایداری، روایت جدیدی از شخص واسطه واگذاری خودروها دارد. او همچنین به‌شدت از هیات‌رییسه بابت «عدم صداقت» انتقاد کرده و گفته «هیات‌رییسه و شخص رییس مجلس قطعا از این واگذاری‌ها خبر داشته است.» البته او واگذاری خودروها در خرداد و مرداد 1401 را به کلی رد می‌کند و این واگذاری‌ها را منحصر به تیر 1400 می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان عکسی عجیب از محسن هاشمی را منتشر کرد.