سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری میزان

رییس قوه قضاییه گفت: مقابله همه‌جانبه با فساد اقتصادی ضروری و لازم است اما این مقابله نباید ذهن ما را از فسادهای اجتماعی و فرهنگی غافل سازد

خبرگزاری تسنیم

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای استان‌های تهران، البرز و سمنان با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی» در تهران آغاز شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه در اقتصاد رها شده عمل می‌کنیم، گفت: باید کمیته ای فراتر از بانک مرکزی و دولت برای مقابله با مشکل بازار ارز تشکیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تهران از اختصاص یک شعبه ویژه برای پیگیری خارج از نوبت پرونده قضایی مسمومیت زنجیره‌ای دانش‌آموزان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی بروز مسمومیت برای دانش آموزان در برخی مدارس تهران، علی صالحی از اختصاص یک شعبه ویژه برای پیگیری خارج از نوبت پرونده قضایی تشکیل شده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اعلام جرم از سوی دادستانی تهران علیه صادق زیباکلام و آذر منصوری به دلیل تعدد ادعاهای بدون سند این افراد و پس از نتوانستند سند و ادله قانونی به دادستانی ارائه دهند صورت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعلام جرم از سوی دادستانی تهران به دلیل تعدد ادعاهای بدون سند این افراد پس از اعلام مرجع قضایی مبنی بر مهلت قانونی جهت ارائه سند نتوانستند هیچ سند و ادله قانونی به دادستانی ارائه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان تهران با اشاره به اینکه از زمان بروز اولین مورد مسمومیت در چند مدرسه تهران شعبه ویژه‌ای کار تحقیقات پرونده قضایی را آغاز کرده است، گفت: دادستانی تهران در پی ایجاد مسمومیت در بین برخی دانش آموزان تهرانی به مساله ورود کرده است و تحقیقات همه جانبه آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری میزان اعلام کرد پر‌ونده‌های اتهامی صادق زیباکلام و آذر منصوری به مرجع قضایی ارجاع شد.

خبرگزاری تسنیم

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که نمایشگاه کتاب تهران برای دور سی و چهارم نیز در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تقابل چهره‌های اصولگرا با بیژن زنگنه موضوع جدیدی نیست و به سال‌های قبل باز می‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرده که در بازار فردایی ارز مداخله خواهد کرد. این مساله پرونده برخی مدیران سابق ارزی مثل سیف و احمد عراقچی را یادآوری می‌کند که به دلیل مداخله در همین بازار متهم و زندانی شده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان رژیم صهیونیستی با لایحه ممانعت از عزل نخست وزیر اسرائیل موافقت کرد