سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه گفت: باید میان افرادی که دچار لغزش می‌شوند اما سوء‌نیتی ندارند با افراد معاند و مستکبر از نظر نوع برخورد با آنها، تفکیک و تمایز قائل شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس قوه قضاییه گفت: ضروری است همواره توجه کنیم که نظام ما یک نظام مردمی است و بسیاری از مشکلات و خطرات به واسطه حضور مردم رفع و دفع شده‌اند.

خبرگزاری مهر

تربت‌حیدریه - مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: در مدت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مقرر شده است که 95 تن گوشت منجمد سفید و قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.

خبرگزاری تسنیم

این روزها تلویزیون سریالی به نام «کارآگاه» را با حضور بازیگران شناخته شده‌ای جلوی دوربین دارد و برای 1402 آماده خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه گفت: ما نیاز به گفتگوی بیشتری با آحاد مختلف جامعه داریم و قطعاً از عدم وجود ارتباطات موسع و استماع و بیان نظرات شفاف، متضرر می‌شویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با عنوان «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نطام»، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد. رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در این اجلاسیه، با بیان اینکه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کسب اطلاع خبرنگار مهر حکایت از ان دارد که عوامل این حادثه شناسایی و دستگیر شده و به دستگاه قضائی تحویل داده شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس قوه قضاییه گفت: مقابله همه‌جانبه با فساد اقتصادی ضروری و لازم است اما این مقابله نباید ذهن ما را از فسادهای اجتماعی و فرهنگی غافل سازد

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نمازجمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره) و به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی‌فرد برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: تاکید می‌کنم که آغوشمان برای دریافت کمک از افراد دارای ایده و نظر در مسائل مختلف باز است و پذیرای نقطه‌نظرات و پینهادات و انتقادات منصفانه و سازنده آنها هستیم.

خبرگزاری مهر

رییس قوه قضاییه گفت: مقابله همه‌جانبه با فساد اقتصادی ضروری و لازم است اما این مقابله نباید ذهن ما را از فسادهای اجتماعی و فرهنگی غافل سازد.

خبرگزاری میزان

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با عنوان «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نطام»، صبح امروز پنجشنبه (11 اسفند) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عوامل ضرب و شتم مادر دانش‌آموزان مسموم‌شده در مقابل مدرسه 13 آبان دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

براساس کسب اطلاع صورت گرفته عوامل ضرب و شتم یک خانم در مقابل مدرسه 13 آبان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.