یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول غفو شدن کسری نوری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور آخرین جزئیات در خصوص پرونده «کسری نوری» را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل دادگستری استان کرمان از ارسال جعبه سیاه بالگرد حامل وزیر ورزش به تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: جعبه سیاه بالگرد حامل وزیر ورزش به تهران ارسال شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلمنامه سه جلدی «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی نویسنده، فیلمساز و عکاس ایرانی توسط نشر «مس» منتشر شد. این کتاب فیلمنامه‌ای است که در سال‌های 59 و 60 به جهت تولید یک مجموعه تلویزیونی پانزده قسمتی توسط ناصر تقوایی پژوهش و به نگارش درآمده است. مجوز کتاب سه جلدی «کوچک جنگلی» در تاریخ 25 بهمن 1400 از اداره کتاب وزارت ارشاد صادر شده است و در اواخر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بعد از گذشت چهل سال فیلمنامه مجموعه «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز نو نوشت: کردمیهن در آن برهه سال 96 همانند سال 92 در ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف فعالیت می‌کرد و در کرج برای شهردار سابق تهران کمپین انتخاباتی به راه انداخته بود.

خبرگزاری مهر

فعالیت واحدهای گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

وب‌گاه منیبان

رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان گفت: قضات ذی‌صلاح و مسئول رسیدگی به پرونده عناصر دستگیرشده ماجرای فوق‌الذکر، با جدیت، سرعت، دقت و عادلانه به پرونده آن‌ها به میزان عمل و دخالت‌شان در این ماجرا رسیدگی کنند و اجازه ندهند رسیدگی به این پرونده‌ها طولانی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این معاونت برگزار شد. در این نشست معاف طی سخنانی با اشاره به اینکه در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن هستیم و خدا را شاکریم که نمایشگاه قرآن به عدد سی‌ام رسید، گفت: به تعبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این نمایشگاه بزرگ‌ترین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از رییس جمهور خواست سیاست های غلط و ناکار آمد برخی مدیران و نیز مدیران نابلد را تغییر دهد و مدیران توانمند و تجربه آموخته را بکار گیرد تا رضایت مردم را در درآمد و هزینه متعادل و رفع ناهنجاری های اقتصادی کسب نماید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز توسعه اختلاف قوه قضاییه از اخذ رضایت 655 مورد قصاص در سال جاری خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: رئیس قوه قضاییه گفت: تاکنون 82 هزار نفر مشمول عفو شده‌اند که ممکن است این آمار افزایش یابد. از این میزان، 22 هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

خبرگزاری مهر

بعد از گذشت چهل سال فیلمنامه مجموعه «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی منتشر شد.