سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد حقوق بشر به ماجرای مسومیت سریالی دختران، ورود می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل درمورد درخواست ستاد حقوق بشر مبنی بر شناسی فوری عاملان مسمومیت دانش‌آموزان صحبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر پردیس سینمایی آزادی با بیان اینکه سینمای ایران در حال حاضر یک زندگی نباتی دارد، تاکید کرد: سینما را با پیش‌فرض‌ها و برنامه‌های دهه‌های 70 تا 90 خورشیدی نمی‌توان جلو برد و باید یک نقشه راه جدید تعریف شود.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر، خواستار شناسایی فوری عاملان مسمومیت دانش‌آموزان شد.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ستاد حقوق بشر در تماس مداوم با نهادهای امنیتی و قضایی، خواستار شناسایی فوری عاملان ماجرای مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نماینده تهران در مجلس گفت: وزیر کشور مسئول رسیدگی به این موضوع شده است و سایر افراد باید مراقب اظهارات خود درباره این موضوع باشند. لازم است قوه قضائیه با هر فرد و حتی مسئولی در هر جایگاهی که اظهارات بی‌اساس درباره پرونده مسمومیت دانش‌آموزان دارد و در راستای اهداف دشمن سخن می‌گوید، برخورد قاطع کند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند و لازم است قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

غریب آبادی گفت: ستاد حقوق بشر خواستار شناسایی فوری عاملان ماجرای مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس است.

خبرگزاری تسنیم

در صورتی که با اراده دولت و حضور موثر نمایندگان روسای قوای مقننه و قضائیه طرح مولد سازی به نحو مناسب اجرا شود قطعا طی 2 سال آینده شاهد رشد مناسبی در حوزه های مختلف اقتصادی خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان تهران علیه صادق زیباکلام و آذر منصوری اعلام جرم کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: از آنجایی که حضور خارج از زندان محکومان جرائم حرفه‌ای در ایام تعطیلات نوروز می‌تواند موجبات سلب آسایش مردم و زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی شود، مقامات قضایی باید از اعطاء مرخصی به اینگونه مجرمان خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها تلویزیون سریالی به نام «کارآگاه» را با حضور بازیگران شناخته شده‌ای جلوی دوربین دارد و برای 1402 آماده خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قوه قضاییه اعلام کرد: باتوجه به‌تعدد ادعاهای بدون سند «صادق زیباکلام» و «آذر منصوری» واینکه درمورد ادعاهای مطرح شده درمواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده‌اند و همچنین ادامه رویه آنان دراعلام ادعاهای بدون سند، روزگذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده آنها به دادگاه ارجاع شد.