سه‌شنبه 8 خرداد 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی از تلاش‌های دولت عراق در میزبانی پنج دور گفتگو‌های جمهوری اسلامی ایران و عربستان قدردانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد تراکنش‌های شتاب در روز 27 اسفند 1401، به رکورد 305 میلیون تراکنش رسید که در مقایسه با سال گذشته، 1.6 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضایعات مواد غذایی نیمی از انتشارات سیستم غذایی جهان را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: دبیرکل حزب ندا در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه درباره نیلوفر حامدی و الهه محمدی خواستار آزادی این دو روزنامه‌نگار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در توئیتی نوشت: جناب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه‌ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر، از ایشان برای سفر رسمی به ریاض دعوت کردند و خواستار تقویت همکاری‌های اقتصادی و منطقه‌ای شدند. رئیس جمهور با استقبال از این دعوت، بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت به عنوان سرباز در این تیم حضور دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیئت پارلمانی ایرانی اعزامی به بحرین با اشاره به ابراز تمایل بحرین‌ها برای سفر رئیس مجلس کشورمان به این کشور گفت: رئیس مجلس بحرین به ما گفت که قصد دارد در فرصتی مناسب به ایران سفر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه قنادان تهران از افزایش قیمت مصوب زولیبا و بامیه در تهران خبر داد. بر اساس گزارش دیده بان ایران، قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان 2 برابر شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق بیمه پایه سالیانه انواع وسایل نقلیه مشخص شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمبود پول نو در بانک‌ها باعث شده که تنور فروش اسکناس در خیابان منوچهری و با قیمت‌های عجیب، داغ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بخشی از یادداشتِ سید احمد خمینی آمده است: کسی که مسئولیت صدا و سیما را دارد باید بداند که بدوش کشنده بار فرهنگی یک ملت است نباید بحرف چند نفر گوش دهد و افراد با فهم مملکت را از حکومت بیزار کند من نمی‌گویم خلاف اسلام قدمی برداریم می‌گویم عوام بازی را بحدی نرسانیم که تحصیل کرده‌ها را از دست بدهیم و حکومتمان حکومت مستضعفین فکری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنی که برای درمان اچ‌آی‌وی پیوند سلول‌های بنیادی را دریافت کرده بود، پنج سال پس از این رویه و 30 ماه پس از توقف مصرف داروهای HIV عاری از ویروس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

احداث پارک لجستیک 160 هکتاری، احداث نخستین آلمان شهدای حوادث شهری و همچنین اعتبار یک هزار و 500 میلیاردی برای توسعه خط چهار مترو از مهمترین اخبار روز یکشنبه 28 اسفندماه پایتخت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سرمایه‌دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگی رسمی خودش را برای خرید سهام این باشگاه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین روزهای نوروز و بهار 1402، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با کاهش محسوس دما و سرما همراه است.