شنبه 15 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد جاسوسی و سرقت اطلاعات کاربران ایرانی با گسترش فیلترشکن‌ها افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: این دولت از روزی آمده تمام هم و غم خود را بر این گذاشته که تقصیر هرچیزی را به گردن دولت قبل بیندازند اما الان دوباره بحث می کنند شش ماه دیگر برنامه دولت قبلی را تمدید کنند. ای کاش از هنرمندان دعوت شود این مسائل را به تصویر بکشند. در غیاب شفافیت و مشارکت دانایان تتمه آبروی خود را هم می برند.

وب‌گاه عصر ایران

امسال با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان ماموریت تلویزیون سبک‌تر شده است. هر سال آنتن هر شبکه در نوروز و ماه رمضان به دو سریال نیاز داشت و امسال با یک سریال ماموریت سیما انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مومیایی کردن یکی از عجیب و مرموز ترین روش ها برای حفظ جسد است که با قدمتی چند هزار ساله، رازهای سر به مهری دارد و شاید دانستن این نکته جالب باشد که آیا امروز هم با وجود پیشرفت‌های علمی بشر هنوز هم مومیایی اجساد انجام می شود؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان زندان ها و پژوهشگاه قوه قضاییه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مجددا و مصرانه بار دیگر از مسئولین و مراجع قضایی می‌خواهد با عنایت بر مستندات قانونی کافی که برای آزادی جعفر پناهی فراهم شده است و همچنین لزوم توجه به وضعیت جسمانی و بیماری این سینماگر، هرچه سریعتر امکان آزادی او فراهم شود.

وب‌گاه عصر ایران

مقرر شد کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی با همکاری خانه کارگر جمهوری اسلامی، فهرست اسامی کارگران ساختمانی استان را به اداره کل تأمین اجتماعی ارائه کنند و این مرجع با اعتبارسنجی و احراز صحت، نسبت به برقراری بیمه تأمین اجتماعی در مورد این قشر زحمت کش اقدام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نحوه صدور کارت ویژه ضابطان قضاییِ دستگاه‌های امنیتی تغییر کرد و از این پس کارت‌های مذکور، بر اساس اطلاعات هویتی اعلام شده از سوی این دستگاه‌ها صادر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کل سازمان امور مالیاتی از شناسایی چند شرکت صوری با حدود 13 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137 پلاس) گفت: در سردترین روز پایتخت طی سال جاری، بیش از 17 هزار شهروند با سامانه 137 پلاس تماس گرفتند که در طول فعالیت این سامانه یک رکورد محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی اصلاح ماده 18 «آیین نامه اجرایی احراز عنوان ضابط دادگستری»، نحوه صدور کارت ویژه ضابطان قضاییِ دستگاه‌های امنیتی تغییر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قدرت الله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه آتش نشانان شهید اظهار کرد: درب ایثارگری در سازمان آتش نشانی باز است. وی ادامه داد: بر اساس اساسنامه این سازمان وظیفه تامین ایمنی و جان مردم برعهده سازمان آتش نشانی و دیگر سازمان‌ها است. شهروندان باید بتوانند با آسایش در شهر زندگی کنند که برای...

خبرگزاری تسنیم

رییس کل سازمان امور مالیاتی از شناسایی چند شرکت صوری با حدود 13 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات مدیره خانه سینما در متنی خطاب به مسئولان و مراجع قضایی آورده است «با عنایت بر مستندات قانونی کافی که برای آزادی جعفر پناهی (کارگردان سینما) فراهم شده است و همچنین لزوم توجه به وضعیت جسمانی و بیماری‌اش، هرچه سریعتر امکان آزادی او فراهم شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دولت سوئد عملیات تروریستی را علیه ایران برنامه‌ریزی کرده بود و به گروه الاهوازیه جا و مکان، امکانات مالی و تسهیلاتی داده بود.